TESTFACTOR

Izomláz extrával: Ez a legjobb időpont nyáron a futásra

A reggeli edzés remek dolog, de nyáron van egy még jobb időpont a futásra, ez pedig a kora este. Az edzés közvetlen jótékony hatása mellett még valamit nyersz vele. Megmutatjuk, nézd!
címkék:
  • Szerző: Ripost

Tervezd be a hét közepére

Ha nem futsz minden nap, tulajdonképpen nem számít, melyik napra időzíted a futást. A szerda azonban különösen jó nap a sportra, mivel két részre osztja a nyáron hosszúnak tűnő munkahetet: egy pici pihenő akkor, amikor épp elfáradnál a stressztől.

Keress látványos útvonalat

Még jobbat tesz a futás, ha szép természeti környezetben futsz: keress parkot, erdőt, vagy egy víz melletti útvonalat. Ha fáradsz, keress a szemeddel egy távoli fát, fogadd meg, hogy odáig biztosan nem állsz meg. Minden ilyen szakász apró siker, aminek örülni fogsz.

Hívd a barátaidat

A legjobb, ha egy olyan ismerősöddel futsz, aki hasonló teherbírású és tempójú, mint te. Ha többen vagytok, igyekezzetek minden csapattagnak párt találni.

Öltözz rétegesen

Nyáron az esték sem túl hűvösek, de azért egy könnyű felső legyen nálad, ha mégis lehűlne a levegő.

Frissülj fel utána (extra lélekápolással)

A közös futás jó levezetése egy pohár ásványvíz, gyümölcslé vagy egy saláta egy vitaminbárban. És persze egy jó beszélgetés: a társas futás egyik kedvező mellékhatása, hogy a mozgás oldja a stresszt, utána pedig a jó társaság és a mély beszélgetés tovább ápolja a lelkedet.

címkék: