TESTFACTOR

Itt az új, 30 napos guggolás kihívás: Bámulatosan kerek lesz a popsid!

Napi 10 perc, mégis rendkívül látványos eredményt érhetsz el!
  • Szerző: Ripost

Szeretnél gömbölyű és feszes feneket? Egyáltalán nem lehetetlen. Akár egyetlen hónap alatt is igen látványos eredményt érhetsz el, ha részt veszel velünk ezen a 30 napos kihíváson.

A szabályok, melyeket fontos betartanod, a következők:

  • Mindig melegíts be a gyakorlatok előtt 1-2 percen keresztül!

  • Ne felejts el nyújtani a gyakorlatsor végén!

  • Minden héten tarts 2, egymástól elkülönülő pihenőnapot, hogy izmaid regenerálódni és épülni tudjanak

1. Guggolás széles terpeszben

Lassan ereszkedj le, hátadat tartsd egyenesen, hasad pedig megfeszítve. Addig ereszkedj, míg combod és lábszárad derékszöget nem zárnak be egymással. Első héten 40-szer ismételd, majd ezután hétről-hétre 10 ismétléssel növeld a sorozatot.

2. Guggolás lábnyújtással

Ereszkedj le széles terpeszben guggolásba, majd feszesen emeld fel a lábad, és ereszkedj vissza. Megemeli és feszesíti a popsidat ez a mozdulatsor. Mindkét oldalra 30-at végezz el belőle az első héten, majd hétről-hétre további 10 ismétléssel növeld a mennyiséget.

Mutatjuk a következő gyakorlatokat is! LAPOZZ!


3. Guggolás kitörésben

Ez a gyakorlat a guggolás és a kitörés egyfajta kombinációja. Lábad tedd egy székre, másik lábaddal pedig ereszkedj le guggolásba. Első héten 20 ismétlést végezz mindkét lábaddal, majd hétről-hétre növeld újabb 10 ismétléssel az adagot.

4. Guggolás felugrással

Egyszerre feszesít és növeli az állóképességed! Ezúttal zártabb lábbal guggolj, abból lendülj fel szökkenéssel, és így ismételd ezt első héten 1 percen át, majd hétről-hétre fél perccel növelve az időtartamot.