TESTFACTOR

Hozd magad bombaformába! 30 napos kihívás a feszes karcsúságért

Ez a program segít abban, hogy igazán elégedett lehess az alakoddal, és ne kelljen aggódnod a közeledő nyár miatt.
címkék:
  • Szerző: Ripost

Még időben vagy, ha úgy érzed, szeretnél a mostaninál is jobb formába lendülni a nyár kezdetére. Ha odafigyelsz az étrendedre, mellőzöd a cukrot, a finomított szénhidrátot, és megfelelő mozgással egészíted ki diétádat, akkor tested feszességgel és karcsúsággal hálálja meg a törődést. 30 napos kihívásunk segít abban, hogy elégedetten nézhess tükörbe, amikor előkerülnek a nyári ruhák.

Először is nézzük, milyen gyakorlatokkal lesz dolgod.

1. Ugrás

Egész tested átmozgatja, különösen combod és feneked dolgoztatja meg.

2. Váltott láb

Megemeli pulzusod, szépen formálja lábad és popsid, feszesíti a karod.

3. Törzsdöntés

Segít derekad karcsúságának elérésében, formálja combod és feneked, erősíti hátad és hasad.

4. Lábkeresztezés

Külső- és belső combizmaidat is átmozgatja, formássá teszi lábad.

5. Feltolás

Karjaid mellett feszessé teszi popsidat és erősíti izmait.

6. Térd-könyök

Kiválóan feszesíti és erősíti hasad.

És íme a program. A hetek során többször lesz alkalmad pihenni és regenerálódni is. Bízz magadban, legyél kitartó, és munkádnak meg lesz a gyümölcse!

címkék: