TESTFACTOR

Feszes combokat szeretnél? Mutatjuk a leghatékonyabb gyakorlatokat!

Hajlamos vagy combra hízni? Ezekkel a gyakorlatokkal újra visszanyerheted álomalakod: villámedzés napi 20 percben, 1 hónap alatt eredmény!
címkék:
  • Szerző: Sz. K.

Megértjük, ha a mindennapi rohanásban nincs időd elmenni az konditerembe, de ettől még lehet vadítóan szexi a lábad, nem igaz? Ezeket az egyszerű combfeszesítő gyakorlatokat akár otthon is elvégezheted, alig néhány percre van hozzá szükség. Próbáld ki heti 5 alkalommal, és az eredmény 1 hónapon belül meglátszik:

1. Lábemelés oldalra

Térdelőtámasz a talajon. Egyik lábad emeld ki nyújtva oldalra, majd lassan engedd vissza a kiinduló helyzetbe. Végezd el 12-szer a mozdulatot, azután jöhet a másik láb. 3 -szor ismételd meg a sorozatot, mindkét oldalra! 

2. Felugrás guggolásból

A legújabb őrület a jump-squat, ami annyit jelent, hogy guggolásból felugrasz, majd visszaérkezel megint guggolásba. Nehéz gyakorlat, ezért kezdésnek csinálj belőle 10-et, majd tarts egy 20 másodperces pihenőt, és ismételd meg még kétszer. 

3. Keresztirányú guggolás

Állj vállszélességű terpeszbe, és guggolj le úgy, hogy az egyik lábaddal keresztben hátralépsz, mindkét térded behajlítod és testeddel közelítesz a talajhoz. Ez tökéletes gyakorlat a belsőcomb erősítésére.  Ha valamivel nehezítenél, kézi súlyzókkal végezd a gyakorlatot. Ismétlés: oldalanként 12, három széria!

 

4. Lábemelés oldalt fekvésből

Az egyik lábadat 90 fokos szögben húzd előre, a hátsót pedig emeld meg egy kicsit. Innen emeld magasabbra a levegőben megtartott lábat, majd engedd vissza a kiindulópontra. Gyakorlat közben a dolgozó láb nem érheti a talajt! Ismétlés: Oldalanként 20, 3 sorozat!

5. Lábtolás guggolásból

Állj szűk terpeszbe. Egyik lábadat tehermentesítsd - teljes testsúlyodat a másik lábadra terheled. A szabad lábad csúsztasd ki oldalra, közben térdhajlítással kissé engedd le a törzsedet.  Ismétlés: Oldalanként 12, három sorozat!

6. Vádlierősítés

Állj széles terpeszbe úgy, hogy közben megkapaszkodsz egy stabil tárgyban. Fordítsd kifelé mind a két lábfejed, és óvatosan ereszkedj le vízszintes combig. Emelkedj lábujjhegyre, és ereszkedj vissza, a mozdulatot ismételd meg 10-szer. 20 másodperces pihenőkkel három sorozatot végezz. 

 

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?