TESTFACTOR

Felejtsd el a múltat: Így lehetsz boldog 2019-ben, csodás lesz ez a nyár!

Megmutatjuk, mi az a néhány kulcskérdés, amire oda kell figyelned ahhoz, hogy boldogabb és sikeresebb lehess, mint az elmúlt években. Apró kis változtatások segítenek abban, hogy végre a legjobb formádat hozhasd!
  • Szerző: F. E.

Ép testben ép lélek – csakhogy ehhez nem elég a sport, néhány egészséges szokást is különösen fontos tartanod ahhoz, hogy igazán vonzó legyél. Ha ehhez változtatnod kell, érdemes apró lépésenként haladnod.

Lássunk is neki:

1. A kávé nem kalória bevitelre való

Úgyhogy élvezd cukor nélkül a forró italt vagy használj természetes cukorpótlót. A sima tejet lehetőleg cseréld növényire, pl. mandula-, rizs- vagy szójaitalra.

 

2. Pakolj össze este – megéri!

Adj magadnak este pár percet arra, hogy nagyjából rendbe tedd a lakást. Hidd el, sokkal kellemesebb lesz reggel úgy ébredni, hogy készen állsz a napra!

 

3. Igyál minél kevesebb alkoholt!

Senki nem bírja már úgy, mint a főiskolán. Ha másnap azt érzed, hogy fáradtabb és éhesebb vagy a kelleténél, akkor a következő ivászat alkalmával nagyon meg kell gondolnod, hogy mennyit is fogyasztasz. A bevitt kalóriáról nem is beszélve...

 

4. Nyomkodás helyett magaddal foglalkozz!

Túl sokat görgettél az appokon? Helyettük inkább fókuszálj egy kicsit magadra: jóga, edzés, masszázs, könyv, szauna, illatos fürdő vagy bármi, amivel kicsit kényeztetheted magad. Megérdemled a kényeztetést és azt, hogy jól érezd magad a bőrödben! 

 

5. Ne dolgozz az ágyban!

Amennyiben otthonról is dolgoznod kell, azt legjobb, ha asztalnál végzed ülve, nem pedig fekve az ágyból. Így ugyanis, ha lefekvésről van szó, az fog eszedbe jutni, hogy még mennyit kellene dolgoznod, holott az ágyad pihenésre, kikapcsolódásra való. Az étkezésre ugyanez a szabály érvényes.

 

6. Új receptek

Próbálj ki minden héten egy új receptet: ezzel nemcsak a főzéstudományodat bővíted, de megtörténhet, hogy valamelyik igazi kedvenceddé válik!

Lapozz a folytatáshoz!


7. Ne foglalkozz azzal, ki mit gondol!

Persze könnyebb ezt mondani, mint megtenni, de hosszú távon ez éri meg igazán. Ha ugyanis önmagadat adod, akkor tényleg csak azok az emberek vesznek körül, akik úgy is elfogadnak, amilyen vagy. Mennyivel jobb érzés felvállalni magunkat és azt, mit is szeretünk igazán?!

 

8. Munkavégzés állva

Ne csak az asztalnál ülj végig, hiszen a végtagok elgémberednek, arról nem is beszélve, hogy egy kis változatosság a testednek is jót tesz. Amikor csak tudod, váltakozva végezd a munkádat hol állva, hol pedig ülő helyzetben. Meglátod, csodákra képes ez az új szokás!

 

9. Edzőtermi tagságodat saját zsebből fizesd!

Ha te fizeted a saját költségvetésedből, akkor bizony jó eséllyel el fogsz járni, hogy kihasználd azt. Ha viszont nem engedheted ezt meg magadnak, akkor is tengernyi módja van a sportnak (intenzív és gyors séta, plank, futás a szabadban stb.).

 

10. Csak annyit vállalj magadra, amennyit elbírsz!

Felesleges óriási változásokat kezdeményezned, mert ha elmúlik a lelkesedés, akkor az egészet megunhatod és visszatér minden a régi kerékvágásba. Ez érvényes a túl sok kötelezettségre, a diétára és a sportra is.

 

11. Minden napra egy ruha

Tervezd meg, mit fogsz másnapra vagy akár az egész hétre felvenni. Ha egy nappal előtte többféle variációt kikészítesz, akkor elkerülöd a reggeli időveszteséget, melyik is lesz az aznapra legmegfelelőbb öltözék.

 

12. Tanulj!

Dolgoztasd meg az agykerekeket, tanulj valami újat (lehet egy online tanfolyam is), a lényeg, hogy élvezd!