TESTFACTOR

Egyetlen törölköző is segít megszabadulni a combhájtól

Tudod, mire van szükséged a tökéletesre formált belső combhoz? Egy törölközőre! Nem tévedés, ez a három gyakorlat, amelyekhez egy kisebb törölköző a legjobb segédeszköz, villámgyorsan olvasztja le a zsírt a belső combodról.
címkék:
  • Szerző: Ripost

Minden gyakorlatot lábanként tízszer ismételj, és már kész is vagy! Ha gyors eredményt szeretnél látni, hetente kétszer-háromszor tedd az edzésprogramod részévé ezeket a combgyakorlatokat.

Lábcsúsztatás

Állj egyenesen, a jobb lábadat helyezd a törölközőre, a bal lábad álljon stabilan a talajon. Csúsztasd a jobb lábadat minél messzebb a tested középvonalától, majd a belső combizmokat megfeszítve húzd vissza. Minél messzebb tolod el a lábadat, annál nehezebb lesz visszahúzni – ha régóta nem sportoltál, kezdd kisebb mozdulatokkal, majd fokozatosan növeld a távolságot. A csípőd a vállad alatt legyen, az egyenes tartás gondoskodik róla, hogy tényleg a belső combizmok dolgozzanak. Végezd el tízszer az egyik, tízszer a másik lábaddal.

Korcsolya

A jobb lábadat helyezd a törölközőre, a bal lábad álljon stabilan a talajon. Kissé hajlítsd be a térdedet, mintha guggolnál, és egyenes háttal dönts kicsit előre, hogy ne erőltesd meg a hátadat. Lassan vidd kifelé a jobb lábadat, miközben a bal lábad továbbra is stabil marad. A belső combizmaid segítségével húzd vissza a jobb lábadat. Vigyázz, hogy a térded ne kerüljön a bokád vonala elé. Ismételd meg tízszer az egyik, tízszer a másik oldalra.

Plié

Állj terpeszállásba, a lábfejeidet kissé fordítsd kifelé, és hajlítsd be a térdedet. A törölköző a jobb talpad alatt legyen. Nyújtsd ki a térded, és közben csúsztasd a jobb sarkad kissé a bal elé, a belső combizmaidat feszítsd meg. Végül térj vissza pliébe. A térded ne kerüljön a bokád vonala elé, a fenekedet húzd magad alá. Ismételd meg tízszer az egyik, tízszer a másik oldalra.

címkék: