TESTFACTOR

3 mozdulat, ami lerobbantja rólad az úszógumit!

Kellemetlen, és zavaró lehet a csípőd tájékára rakódott zsírpárna. Nem tudsz csinosan öltözködni emiatt? Itt az idő, hogy változtass! Mutatjuk hogyan!

Sajnos sok nőt érint a deréktájéki, hasi elhízás. Te is közéjük tartozol? Utálod, hogy nem tudsz úgy öltözködni, ahogyan szeretnél? Szégyelled, ha a nadrágodból kibuggyan az úszógumid? Bizony nem egyszerű megszabadulni tőle, de ha meg sem próbálod, akkor sosem érsz célt. Ráadásul az esztétikai problémán túl egészségügyi kockázata is van az ide rakódott zsírfeleslegnek, hiszen növelheti a szívinfarktus és a stroke esélyét is.

A nyár közeledtével pedig még nagyobb a kísértés benned, hogy tornázni kezdj a bomba alakért cserébe, és a bikiniben se vallj majd szégyent a strandon? Minden szempontból jó döntés hát, ha nekilátsz ledolgozni a párnácskákat! Mutatunk 3 olyan gyakorlatot, ami biztosan lerobbantja rólad az úszógumit! Persze csak akkor, ha kitartó vagy, és legalább heti 3-4 alkalommal beiktatod a napi teendőid közé.

1. Helyben futás magas térdemeléssel

Fuss helyben úgy, hogy a térdeid minél közelebb kerüljenek a mellkasodhoz. Egy percen keresztül folyamatosan végezd a gyakorlatot.

2. Törzsfordítás állva lábemeléssel kombinálva

- Állj alaphelyzetbe, kezeidet tedd a tarkódra. Emeld meg a jobb térdedet, és fordulj rá a bal karoddal úgy, hogy a könyököd érintse a térdedet. Ismételd meg 15-ször, aztán a másik oldalra is végezd el!

3. Hasprés oldalra nyújtott lábbal

Feküdj le a talajra, mindkét lábadat tartsd kinyújtva a magasban, kezeidet tedd a tarkód mögé. Jobb lábadat behajlítva húzd a mellkasodhoz, míg a bal könyököddel fordulj rá, és közelíts a térded felé. Ezután nyújtsd ki vissza a lábadat, és engedd vissza a lapockádat is kiinduló helyzetbe. Ismételd meg 15-ször a gyakorlatot, majd a másik irányba is csináld meg.

Ezeket a gyakorlatokat akár 3-4 körben is végezheted, edzettségi szintednek megfelelően. Jó edzést!

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?