TESTFACTOR

10 millió nő tapadt rá erre a csupa izom férfira, kegyetlen, mit művel

Nemcsak a filmvásznon keménykedik az akciófilmek legújabb sztárja. Mark Wahlberg ugyanis civilben is naponta edz, elképesztő szigorúan él és iszonyatosan meghajtja magát az edzéssel! Nem csoda, hogy imádják a nők!
  • Szerző: Ripost

Hatalmas izmait makacs kitartásának köszönheti a világsztár, aki rendszeresen mutatja be követőinek, hogyan edz. Instagramját 10 millióan követik, hogy, hogy nem, rajongóinak többsége nő. Most pedig az is kiderült, hogy Mark nemcsak az edzések során kíméletlen magával. Napirendje egyenesen borzasztó, szinte minden perce be van osztva, úgy tűnik, hogy teljes mértékben az edzéseknek rendeli alá az idejét.

Aki korán kel…

A napirend talán legfájdalmasabb pontja a hajnali fél hármas ébresztő. De a többi is brutálisan kemény:

2:30 Ébredés
2:45 Imádság
3:15 Reggeli
3:40 – 5:15: edzés
5:30: Edzés utáni étkezés
6:00 Tusolás
7:30 Golf
8:00 Vitalizáló étkezés
9:30 Krioterápia, mínusz 100-130 fokos kamrában
10:30 Tízórai
11:00 Család, tárgyalások, munka
13:00 Ebéd
14:00 Találkozók, munka
15:00 Gyerekeket hazaszállítása az iskolából
15:30 Uzsonna
16:00 Edzés
17:00 Tusolás
17:30 Vacsora, család
19:30 Alvás

Személyi edző: durva, amit művel!

Bár nincs annyi ideje az edzésekre, mint egy profi testépítőnek, Mark Wahlberg kitartásban behozza az elmaradást. Edzője szerint nagyon nem mindegy, mi van az ember fejében edzés közben. És a színész a legkeményebb gyakorlatoknál sem adja fel, sőt: kihívásnak tekinti, ha emelik a nehézségi fokozatot.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mark Wahlberg (@markwahlberg) által megosztott bejegyzés,

Hogy inspirálja a követőit, rendszeresen megosztja, mit csinál edzés közben. Például fordított kitöréseket, miközben súlyzókat emel a feje fölé. A kőkemény edzés iszonyú látványos változást hozott, a rajongók tátott szájjal figyelik a színész átalakulását.

Napirendjénél csak diétája bizarrabb

Sokak számára lehetetlen feladat lenne annyi ételt megenni, amennyit a színész egy nap alatt elfogyaszt, de az izomépítéshez kell az energiabevitel. Lássuk ezt is tételesen:

Napindító reggeli (3.15): zabpely, mogyoróvaj, áfonya, tojás és fehérjeturmix
Tartalmas reggeli (5.30): 3 pulykahúsos hamburger, 5 db édesburgonya,
Vitalizáló étkezés (8.00): 10 húsgolyó, szigorúan pulykából
Tízórai (10.30): csirkesaláta keménytojással, avokádóval, uborkával és paradicsommal
Ebéd (13.00): hatalmas marhasteak
Uzsonna (15.30): grillezett csirkemell
Vacsora (17.30) tenger gyümölcsei, zöldségköret