FITTFAZÉK

Turmixolj egészséges fagyit! Nem kell hozzá fagylaltgép!

Egészséges és diétás fagyit szeretnél? Még fagylaltgépre sincs hozzá szükséged! Elég, ha összeturmixolod a hozzávalókat, lefagyasztod, és máris eheted! Mutatjuk a recepteket.
  • Szerző: Ripost

Étcsokis-mogyoróvajas álom

Hozzávalók (3-4 adaghoz): fél csésze natúr görög joghurt, 4 fagyasztott banán, egy evőkanál juharszirup vagy méz, két evőkanál cukormentes kakaópor, két evőkanál cukormentes földimogyoróvaj.

Először a joghurtot, a banánt, a juharszirupot (mézet) és a kakaóport turmixold simára, majd a legvégén keverd hozzá a mogyoróvajat is. Máris tálalhatod.

Kókuszos finomság

Hozzávalók (3-4 adaghoz): fél csésze konzerv kókusztej, negyed csésze kókuszreszelék, két evőkanál juharszirup vagy méz, egy teáskanál vaníliakivonat, két fagyasztott banán.

Turmixold simára a hozzávalókat, majd lapos tálban fagyaszd legalább négy órán keresztül.

Meggyfagyi

Hozzávalók (2-3 adaghoz): 2 csésze fagyasztott, magozott meggy, egy csésze natúr görög joghurt, 1 teáskanál vaníliakivonat, 1 evőkanál méz.

Turmixold simára a meggyet, fél csésze görög joghurtot és a vaníliakivonatot. Terítsd el a masszát egy lapos tálban. Turmixold össze a joghurt másik felét a mézzel, öntsd rá a meggyes masszára, majd kissé forgasd össze. Fagyaszd legalább 4 órán keresztül.

Barackos-jeges

Hozzávalók (2-3 adaghoz): egyharmad csésze konzerv kókusztejszín, 2 evőkanál méz, 1 teáskanál vaníliakivonat, 2 csésze fagyasztott őszibarack.

Turmixold simára a hozzávalókat, majd lapos tálban fagyaszd legalább 4 órán keresztül.

Tejszínes eper

Hozzávalók (2-3 adaghoz): 1 egész konzerv kókusztej, 1 evőkanál juharszirup vagy méz, 2 csésze fagyasztott eper.

Hűtsd le alaposan a konzerv kókusztejet. Amikor felnyitod, öntsd le róla a sovány tejet, és használd fel a kedvenc turmixodhoz. A fagyihoz csak a megkeményedett kókusztejszínre lesz szükséged. Turmixold össze alaposan a mézzel és az eperrel, és azonnal tálalhatod.

És ezeket olvastad már?