FITTFAZÉK

Ropogtass kedvedre: A diétás pizzachipsnél nincs jobb nasi!

Sokszor azon bukik el a diétád, hogy nem tudsz ellenállni a nassolásnak, ennek most vége!

A fogyókúra legnagyobb ellensége a nassolás, hiszen a ropogtatni valók zömében rengeteg a szénhidrát. Így ha képtelen vagy ellenállni a csábításának, az egész diétád borulhat.

De nem kell lemondanod a legfinomabb falatokról, csak azért mert diétázol, épp elég, ha okosan válogatod össze a nasik alapanyagát. Ha pedig épp a súlycsökkentő diéták nagy mumusát, a pizzát  szereted, akkor ez a  snack biztosan a nagy kedvenced lesz.

Csak két dolog kell hozzá, és pillanatok alatt el tudod készíteni.

 

Pizzachips

Hozzávalók:

  • sajt szeletek (cheddar vagy valamilyen füstölt sajt)
  • paprikás szalámi szeletek

1. A szeletekre vágott sajtot tedd egy sütőpapírral kibélelt nagyobb tepsibe. Mindegyikre helyezz 2 szelet szalámit.

2. Tedd a 180 fokos sütőbe 15 percre.

3. Ha kihűlt, fogyaszthatod is!

Tipp

Jól záródó dobozban sokáig eláll!

Ha intenzív olaszos ízt szeretnél hozzá, szórj rá szárított zöldfűszereket - oregánót vagy kakukkfüvet - , mielőtt betolod a sütőbe.

 

 

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?