FITTFAZÉK

Itt a krumpli nagy átváltozása: szalonnás és diétás lett

Eszméletlen finom falatkákat készíthetsz édesburgonyából! Szalonnával, hagymával isteni íze lesz. Kapaszkodj meg: ez a finomság egyben diétás is, mutatjuk miért!

Ez a gyors és könnyű étel olyan összetevőket tartalmaz, amiket előre be tudsz szerezni. Állítsd össze a masszát, amikor van rá időd, és az adott pillanatban csak sütnöd kell és máris percek alatt asztalra teheted a finom és egészséges nasit.

Ezt a nasit ugyanis bátran fogyaszthatod, ha diétázol, mivel nem hizlal! Az édesburgonya (Ipomoea batatas) csak a nevében krumpli! Valójában semmi köze a burgonyához, növénytanilag is más családba, a szulákfélékhez tartozik.

Így gumójának beltartalma is alapvetően eltér a klasszikus burgonyáétól! Más összetételű, lassan lebomló szénhidrátokat tartalmaz, így fogyasztása nem emeli meg durván a vércukor szinted! Diétába is beilleszthető!

Az alábbi finomság hozzávalóit kedvedre variálhatod, csak a sajtot ne hagyd ki belőle, mert ez tartja össze a masszát!

Szalonnás-hagymás burgonyafalatka

Hozzávalók:

  • 2 kisebb édesburgonya
  • 8 szelet bacon
  • 1 csésze reszelt sajt
  • 1/2 csésze apróra vágott újhagyma
  • olaj a sütéshez
  • pirospaprika, só, bors, ízlés szerint

1. A megtisztított, felkockázott édesburgonyát főzd puhára, majd törd össze villával.

2. A bacont kockázd fel, az újhagymát vágd karikára.

3. Az egészet keverd össze, fűszerezd ízlés szerint.

4. Készíts a masszából 3 cm széles rudakat, ezeket tedd 30 percre a hűtőszekrénybe. Vágd fel a rudakat falatkákra.

5. Forró olajban süsd aranybarnára.

Fogyaszd steviával édesített kechuppal!

 

 

 

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?