FITTFAZÉK

Gyors reggelik kenyér nélkül: nemcsak diétázóknak!

Finomított szénhidrátok helyett inkább fehérjét reggeliznél? Nincs időd, a főtt tojás pedig már a könyöködön jön ki? Jobbat mutatunk! Ezek a reggelik öt perc alatt elkészülnek, finomak, és amilyen kevés bennük a szénhidrát, olyan sok a fehérje!
  • Szerző: Ripost

Banános-mogyoróvajas turmix

Turmixolj össze egy csésze zsírszegény tejet, egy érett banánt, és két evőkanál krémes földimogyoróvajat. Máris ihatod!

Joghurtos-gyümölcsös árpaszemek

Keverj össze ¾ csésze natúr joghurtot és fél csésze nyers árpagyöngyöt. Fedd le, és éjszakára tedd a hűtőbe. Reggel keverd össze egy evőkanál kókusz-chipsszel, és fél csésze kimagozott cseresznyével vagy meggyel.

Epres joghurt

Keverj össze negyed csésze zsírszegény joghurtot, negyed csésze zabpelyhet, egy evőkanál mézet, ás tálald negyed csésze szeletekre vágott eperrel.

Céklás-túrós turmix

Tegyél a turmixgépbe ¾ csésze vizet, ugyanennyi narancslevet, ¾ csésze túrót, két felszeletelt, közepes céklát, másfél csésze fagyasztott epret, negyed csésze diót egy kevés hámozott gyömbért és fél teáskanál fahéjat, majd magas fokozaton turmixold egy percig.

Sós joghurt csicseriborsóval és paprikával

Szórj meg egy doboz natúr joghurtot egy pici őrölt köménnyel és borssal. Adj hozzá negyed csésze vékonyra szeletelt sült paprikát és negyed csésze főtt vagy sült csicseriborsót.

 

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?