FITTFAZÉK

Golo-diéta: Ez a sztárok fogyásának titka

Te is azt hiszed, hogy fogyni csak kalóriaszámlálással lehet? Ha el akarod kerülni a jojóeffektust és tartós eredményt szeretnél elérni, megmutatjuk, mi a megoldás.
  • Szerző: A

A Golo-diétában a vércukorszint a legfontosabb elem. A diéta lényege, hogy aki kontrollálja az inzulinszintjét, az kontrollálja a súlyát is. Ne tiltsd ki az étrendedből a zsírokat és a szénhidrátokat sem, mert erre is szüksége van a szervezetednek.

A GOLO jelszava: diéta nélkül karcsún és egészségesen! Kontrolláld az inzulinszintet! Kate Hudson és Scarlett Johansson is ennek köszönheti álomalakját.

Ez az újdonság a Golo-diétában

A fogyás és a hízás folyamatában az inzulin játssza a fő szerepet. Ez irányítja a zsírfeldolgozást, -tárolást és közvetlen befolyást gyakorol arra, hogy veszítesz-e a súlyodból vagy sem. Az inzulin osztja szét a táplálékkal bevitt tápanyagokat a test sejtjei között az izmoknak és  bejuttatja a sejtekbe is.

Helytelen táplálkozás esetén - például ha megemelkedik a cukorbevitel - az inzulin megnyitja  a zsírszövetek kapuját, hogy elhelyezze a vérben levő felesleges tápanyagot.

A fogyás és az ideális testsúly elérésének feltétele, hogy ösztönözd a testet, hogy ne termeljen túl sok inzulint, pontosabban egyenletes mértékben termeljen.

A Golo-diétában az anyagcsere és a vércukorszint van fókuszban. Az inzulin hormon alakítja át a cukrot energiává. Ha az ember rendszeresen cukrot vesz magához, mint amit az  édességek, kalácsok, hamburgerek vagy édesített italok tartalmaznak, akkor a testben ez egy inzulinrezisztenciává - anyagcsere-betegséggé fejlődhet, ami lehetetlenné teszi a fogyást is.

Három lépés az álomalakhoz

1. A Golo-diéta a test anyagcserefolyamatait segíti. Az inzulin beépítheti helyesen is a cukrot. Minden étkezést úgy állíts össze, hogy az csekély inzulinreakciót váltson ki és naponta három, laktató ételeket tartalmazó étkezést iktass be a napodba.

2. Egy 30 napos kúra során a táplálkozási programot kombináld természetes étrendkiegészítő szerekkel. A tányérra 4 hét alatt kerüljenek vissza a fehérjék, szénhidrátok és zsírok is. Ez serkenti az anyagcserét és egyensúlyban tartja az inzulinszintet. Étkezéshez étrendkiegészítőként lenmagolajat és növényi hatóanyagokat fogyassz, amik segítenek az inzulinszintet egyensúlyban tartani és a felesleges kilóktól megszabadulni.

3. A program utolsó része az edzés, ami a felesleges kilókat leolvasztja.

 

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?