FITTFAZÉK

Fergeteges nasi, ami felpörgeti a fogyást: csokis gránátalma-roppancs

Valami finomságra vágysz, de olyanra, ami nem borítja fel a diétádat, és lehetőleg még egészséges is? Készíts csokis gránátalma-roppancsot: az íze egyszerûen fenséges, és egy nagy adag antioxidáns hatású vegyülettel pörgeti fel a szervezetedet.
  • Szerző: Ripost

A jó minőségű, legalább 70 százalékos kakaótartalmú étcsokoládé nemcsak ízbomba, de rengeteg antioxidáns hatású vegyületet is tartalmaz, amelyek számos betegség ellen védelmet nyújthatnak, sőt, az idő előtti öregedés jeleitől is védenek. A gránátalma szintén kiváló antioxidáns-forrás, a durva, kristályos tengeri só pedig kiemeli a gyümölcs és a csoki ízét, és pikánsabbá teszi az összhatást.

Csokis gránátalma-roppancs

Hozzávalók:

  • 2,5 csésze gránátalma-mag
  • 15 dkg minőségi étcsokoládé, megolvasztva
  • 1 teáskanál durva tengeri só

Így készítsd el:

1. Olvaszd fel a csokoládét és töltsd nylonzacskóba. A zacskó egyik csücskéből nagyon picit vágj le.

2. Egy muffintepsibe tegyél muffinpapírokat, majd a papírokba tegyél kevés gránátalma-magot.

3. A nyomózsákból nyomj a magokra kevés csokoládét, majd jöjjenek újra a magok, és újra a csokoládé. Amikor elérsz a muffinpapír feléig, hagyd abba a rétegzést, legfelülre gránátalmamagok-kerüljenek.

4. Ha kedveled az izgalmas ízeket, a végén szórd meg a roppancsokat egy pici tengeri sóval.

5. Tedd a hűtőbe legalább egy órára, majd amikor kiveszed onnan, azonnal tálald.

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?