FITTFAZÉK

Fagyi helyett ezt edd, ha diétázol

Ezt az egyszerû édességet könnyen elkészítheted, és a legjobb benne, hogy az egész család imádni fogja.

5 perc alatt, és csupán 4 hozzávalóból összedobhatod a nyár legsikeresebb desszertjét, a csokis-banános fagyasztott joghurt szeletet. Alacsony cukortartalmú, diétás finomság.

HOZZÁVALÓK:

  • 500 g/ 2 csésze zsíros joghurt (az alacsony zsírtartalmú joghurt ehhez a recepthez nem illik, túl vizes)
  • 1 evőkanál diétás édesítő
  • 4 ek kakaópor (natúr, édesítés nélküli)
  • 2 érett banán

ELKÉSZÍTÉS:

1. Egy tálban keverd össze simára a joghurtot, édesítőt, kakaóport.

2. Vágd vékony szeletekre a banánt.

3. Egy lapos tálat bélelj ki sütőpapírral. Öntsd bele a joghurtos keverék felét. Teríts rá egy rétegben banánszeleteket, és vond be a maradék joghurtos öntettel. A tetejére oszd szét a megmaradt banánszeleteket.

4. Tedd fagyasztóba 2-3 órára, vagy egy egész éjszakára.

5. Vedd ki a mélyhűtőből, és törd darabokra.

6. Azonnal fogyasztható. A megmaradt falatkákat tedd egy mélyhűtő zacskóba. Akár 2 hónapig is eltartható.

 Tipp:

Még tovább gazdagíthatod tört olajos maggal, csokoládé chips-szel.

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?