YESSS

Brutálisan formás bikinipopsi - nem csak álom! Így elérheted te is!

Ezek a hatékony gyakorlatok gyönyörûvé formázzák a feneked.
címkék:
  • Szerző: Ripost

Már tart a nyár, és elkezdődött a strandszezon is, de egyáltalán nem késő, hogy formássá varázsold a popsidat! Ezek a szuperhatékony gyakorlatok látványos eredményhez fognak segíteni. Nincs más dolgod, mint hetente 4 alkalommal elvégezni őket. Először 20-20 ismétléssel kezdd, majd 3 alkalmanként növel 5-tel az ismétlések számát. Ne felejts el a gyakorlatok előtt bemelegíteni, utána pedig nyújtani, hogy segíts testednek a munka elvégzésében!

Edzésre fel! A gyönyörű fenék nem csak a szerencsések kiváltsága! Te is megérdemled és te is képes vagy elérni!

1. Kitörés keresztezett lábbal

Ez a gyakorlat az egész testedet átmozgatja, felgyorsítja a pulzusod, alaposan megdolgozza az izmaidat. Popsid mellett szépen formázza combodat és vádlidat is.

2. Guggolás lábemeléssel

A guggolás talán az egyik legtökéletesebb mozgás, ha szépen ível, formás fenékre vágysz. Állj nagyterpeszbe, guggolást követően pedig emeld oldalra-magasra a lábad, hogy feneked oldalsó részét is izmosítsd.

3. Lábkörzés

Maradjunk még kicsit a csípő külső területén, hogy szépen kiegyenlítsd az apró gödröket és hurkákat, popsid pedig szép ívet kapjon szemből és hátulról nézve is. Apró köröket írj a levegőbe mereven nyújtott lábaddal, és érezd, ahogy combod izmai is dolgoznak.

4. Csípőemelés fél lábbal

Amilyen egyszerűnek tűnik, annyira igénybe veszi fenekedet ez a gyakorlat. Megemeli, tónusossá és feszessé teszi idomaidat, és nagyon látványos eredményt ad.

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?