kulcsár edina
2017 decembere óta a TV2 Csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosságban!
A TV2 Csoport kábelportfóliója augusztusban az elmúlt két év legmagasabb közönségarányát érte el mind teljes lakosságban, mind a 18-59 éves korosztály körében. Augusztusban a négyévesnél idősebbek körében a legnépszerűbb kábelcsatorna a SuperTV2 volt, és négy kábelcsatorna is megdöntötte saját nézettségi rekordját a 18-59 éves korosztályban.
2018 augusztusában teljes napon a TV2 Csoport jelentősebben tudta növelni piaci részesedését az előző hónaphoz képest a 18-59 éves lakosság körében. Ez köszönhető volt mind a TV2 csatornának, mind pedig a kábelcsatornák kimagasló teljesítményének.
A két legnagyobb televíziós cégcsoport a TV2 és az RTL közötti különbség az elmúlt két év során a 18-59 éves lakosság esetében elenyészőre csökkent. Míg a teljes lakosság körében már 2017 decembere óta a TV2 csoport a legnézettebb.
2018 augusztusában a hétköznapokat tekintve is figyelemre méltó teljesítményt tudott elérni a TV2 Csoport, ugyanis megelőzte versenytársát.
"A televíziók sikereit nem két slot nézettsége alapján mérik. Elavult és félrevezető, miszerint csak a két nagycsatorna főműsoridős versenye fontos, hiszen a piac fragmentálódott, így mi a teljes napra fókuszálunk cégcsoport szinten.
A TV2 Csoport eredményessége megkérdőjelezhetetlen, bár erről egyes szakmainak mondott sajtóorgánumok többnyire hallgatnak
– kommentálta az eredményeket Dirk Gerkens, a TV2 Csoport vezérigazgatója.
A nyár utolsó hónapja több szempontból is a legek hónapja volt a TV2 Csoport életében. A portfólió 2016-os bővítése óta eddigi legmagasabb átlagos havi piaci részesedését tudta elérni a csoport kábelrészlege mind a 18-59 éves lakosság, mind pedig a teljes lakosság körében. 2018 augusztusában a teljes lakosság esetében a legnézettebb kábelcsatorna a SuperTV2 volt. Hasonlóan kimagasló eredményeket tapasztalhattunk csatornaszinten is. A Prime ezzel az eredménnyel olyan csatornákat előzött meg, mint az RTLII, a Viasat3, vagy az AXN.