SHOWBIZ

Újabb siker: ismét legyőzte riválisát a TV2

Magabiztos győzelmet aratott a Sztárban Sztár leszek! és az Ázsia Expressz 2 különkiadása.
  • Szerző: RIPOST

Augusztus 26-án a TV2 nyári műsorstruktúráját felváltotta a vadonatúj őszi, így a hétköznap estékre megérkezett az Ázsia Expressz második évada és a Kapd el, ha tudsz! game show. Az őszi szezon első hetén az Ázsia Expressz hétköznapokon átlagosan 14,2%-os nézői részesedést ért el, amivel 28%-kal felülmúlta az előző 4 hét idősávos átlagát (2019.07.29-08.25., hétköznapok 19:05-20:50). A Kapd el, ha tudsz! szintén augusztus 26-án, hétfőn este indult és 11,1%-os közönségarányt ért el.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Fotó: TV2

A Sztárban Sztár leszek! erősen nyitott szeptember elsején este, 16%-os közönségaránnyal megnyerte az idősávját csakúgy, mint az Ázsia Expressz 2 különkiadása közvetlenül a Sztárban sztár leszek! után (18-59). Szeptember első estéje nem csupán egy szimpla vasárnap este volt, hiszen a Sztárban Sztár leszek! mellett az RTL Klub is ezen az estén indította vadonatúj műsorait. A TV2 13,3%-os SHR-rel vitte a főműsoridőt (RTL Klub: 12,8% SHR, idősáv: 18:00-22:59), az Ázsia Expressz 2 különkiadása pedig a hét legnézettebb műsorának bizonyult (nézőszám: 360 155, 16,5%SHR) a csatornán a 18-59-es korcsoportban.

A 18-59-es fő kereskedelmi célcsoportot vizsgálva, augusztusban ismét a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt. A csatornacsalád 23,2%-os közönségarányt ért el, ami azt jelenti, hogy átlagosan a tévét nézők közel negyede a TV2 Csoport csatornáit választotta. A 18-59-es célcsoport mellett a 18-49-es korcsoport és a teljes lakosság körében mért adatok tekintetében is stabilnak nevezhető a TV2 Csoport előnye az idei évben, hiszen a kábelportfólió és a csoport szintű adatok tekintetében minden esetben vezet.