SHOWBIZ

Megint tarolt a TV2: Rekordok döltek

Az elmúlt hét év legszorosabb eredményét hozta a májusi hónap, mindössze 4% pont volt a különbség a TV2 Csoport és az RTL Csoport teljes napos közönségaránya között.
  • Szerző: Buster

A TV2 Csoport nagyszabású portfóliófejlesztésének eredményei már néhány hónapon belül látványosan befolyásolták a cégcsoport nézettségi adatait. A kereskedelmileg fontos, 18-59 éves nézők körében 2010 óta a legszorosabb eredményét hozta a május. A TV2 Csoport 2016 májusához képest teljes napon 29%-ot növekedett,  így a két csatornacsoport közti különbség 67%-ot csökkent  A főműsoridős közönségarány-különbség csökkenése is szembetűnő, a tavalyihoz képest 50%-kal kevesebb, mindössze 8.08%.


A TV2 is sikeres hónapot tudhat magáénak, májusban a teljes lakosság körében, az átlagos közönségarányokat vizsgálva teljes napon, míg a hétvégéken teljes napon is és főműsoridőben a legnézettebb csatorna lett a televíziós piacon. Az egész hónapot tekintve teljes napon 11.5% share-t ért el az RTL Klub 11.0%-ával szemben, míg hétvégéken főműsoridőben 15%-ot produkált a konkurens 12.4%-ához képest.
A Nagy Duett a TV2 legnézettebb 2017-es műsora, a teljes lakosságot vizsgálva pedig az április 2-i adás piacvezető ebben az évben. A 10 epizóddal futó széria átlagosan 22,6%-os közönségarányt ért el a kiemelt célcsoportban  A teljes lakosság körében A Nagy Duett ötödik szériájának átlagos nézőszáma bőven 1 millió fő felett volt. Májusban a Top 20 legnézettebb program között megtalálható még Ördög Nóra családi vetélkedője, a Vigyázat, gyerekkel vagyok! is.
Említésre méltó a cégcsoport filmcsatornájának, a Mozi+nak a sikere. A Mozi+ 3.8%-os közönségarányával az idei év legjobb eredményét produkálta májusban és egyben a 4. legnézettebb csatorna volt a piacon.  A május havi főműsoridős, 3.91%-os átlagos közönségarányt úgy sikerült elérnie, hogy eközben teljes napon tíz alkalommal, míg főműsoridőben tizenegyszer győzte le legfőbb riválisát. A Humor+, Fem3, Kiwi TV és a Chili TV pedig indulásuk óta a legmagasabb havi átlagos közönségarányt szerezték meg május hónapban.
A SuperTV2 zászlóshajója a Jóban Rosszban. A napi sorozat premier epizódjainak teljes lakosság körében mért közönségaránya májusban több mint négyszerese a csatorna teljes napos, átlagos közönségarányának.

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?