Létrehozva: 2019.06.05.

Hatalmas örömhírt jelentett be a TV2

A TV2 csoport nézettségével a konkurens csatorna nem tudta felvenni a versenyt. Május hónapban is a TV2 lett a piacvezetõ.

2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt (SHR%: TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 20,0%, egész napra vonatkozó Live adatok alapján). A TV2 Csoport kábelportfóliója – ugyancsak az előző hónapokhoz hasonlóan – az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is magasabb együttes közönségarányt ért el, mint az RTL Magyarország kábelportfóliója mindhárom fent említett célcsoportban.

A májusi hónap legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a május 14-én este 6 órától sugárzott Tények volt, rekord nézettséggel: a teljes lakosság körében percenként átlagosan több mint 873 ezer néző követte figyelemmel az adást (szemben a konkurens RTL Klub 714 ezres átlagos nézőszámával ugyanezen idősávban), s összesen közel 1 327 000 nézőt ért el a műsor. A Tények ezen adását az éppen tévét nézők több mint egynegyede (25,2%-a) választotta, míg a konkurens Híradó 20,6%-os közönségarányt (SHR%) ért el ugyanebben az idősávban.

A TV2 sikeréhez a Bezár a Bazár! második évadának nézettsége is nagyban hozzájárult. A game show 18-59, valamint a 18-49 évesek körében a májusi hónap második legnézettebb műsora lett május 30-i adásával. A teljes lakosság körében átlagosan csaknem 805 ezer fő nézte percenként, míg a konkurens csatorna azonos idősávját 587 ezer néző követte figyelemmel (SHR% TV2: 19,9%, RTL Klub: 14,5%). Az eddigi 29 részt figyelembe véve a Bezár a Bazár! egy-egy epizódja átlagosan 1 248 000 embert ért el a teljes lakosságból.

A Mokka is sikeres hónapot tudhat maga mögött. A teljes lakosság körében egy-egy adásával átlagosan közel 506 ezer főt ért el. A teljes lakosság tekintetében a május 15-i adás volt a hónapban a legnézettebb, 19,8%-os közönségaránnyal (ugyanezen idősávban az RTL Klub Reggeli című műsora 4,4%-os közönségarányt ért el). A 18-59 évesek körében a május 31-i adás ért el kiemelkedő, 16,9%-os részesedést, míg ugyanezen célcsoportban és idősávban az RTL Klub részesedése 4,2% volt.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Mit szólnak a baloldali jogvédők, hogy Magyar Péter kínozta a feleségét?

origo.hu

Meghallgatta tanúként Varga Juditot az ügyészség

borsonline.hu

Itt az újabb sokk: Katalin hercegné után újabb közönségkedvenc híresség jelentette be, hogy rákkal küzd

hirtv.hu

A Frizbi interjú után Magyar Péter bejegyzést tett közzé + videó

ripost.hu

A síron túlról üzent Diana, ez jelenti Károly uralkodásának végét

mandiner.hu

Futótűzként terjed az interneten Kunhalmi Ágnes vicces beszólása

origo.hu

A TV2 sztárját nem akarta beengedni a lakásba a férje

mindmegette.hu

10 tuti húsvéti sütemény, aminek a locsolók is elkérik a receptjét

ripost.hu

Váratlan fordulat: Harry ülhet a trónra a nagybeteg Katalin miatt

vg.hu

Hörmann: Egy családias nagyvállalat alapja a bizalom-podcast ( hirdetés)

ripost.hu

Nem akárkivel fotózták le Szoboszlait a budapesti éjszakában

ripost.hu

Évek óta erre vártak: szuper hír jött Michael Schumacherről

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek

SHOWBIZ

Béres Anett: „Soha többé nem ugrom le sehonnan életemben”

SHOWBIZ

Schmuck Andor dalra fakadt: "A fülekben kevesebb kárt teszek, mint pár mai előadó"

SHOWBIZ

Válása miatt kapott hideget-meleget Szabó Ádám felesége

SHOWBIZ

Íme a magyar Elvis Presley: „Nem vagyok imitátor, én énekes vagyok”

SHOWBIZ

Ez ám a megtiszteltetés: Bangó Margit közös dalra hívta Curtist

SHOWBIZ

Nagy bejelentést tett Ördög Nóra – aztán jött a hideg zuhany

SHOWBIZ

Exei ajándékával költözött a férjéhez a TV2 sztárja

SHOWBIZ

Elárulta a Next Top Model Hungary zsűritagja, kiből lesz sikeres modell