HŰHA

Eurovízió 2015: Az angolok durván támadják Boggie-t

Lesújtó hangvételû cikket jelentetett meg az angol Mirror. Az Eurovízió hazai indulójára, Boggie-ra kihegyezve az egész országot betámadták.
  • Szerző: Ripost

Talán még mindig az Attraction néhány évvel ezelőtti győzelme miatt savanyú a szőlő az angol lap újságírójának, Carl Greenwoodnak - akkor ugyanis szintén a Mirror közölt negatív hangvételű cikket a magyar tánccsoportról. Az újságíró most a magyar énekeseket pécézte ki magának az Eurovízió kapcsán. Szerint ugyanis Magyarország 1994-es negyedik helyezése óta semmit nem tudott letenni az asztalra. "Bár tavaly a magyarok reménykedtek, hogy Kállay-Saunders András produkál valamit, ez sajnos nem jött össze neki" - vélekedik Greenwood.  Igaz, végül is "csak" az ötödik helyen végzett... A lap munkatársa személyesen Boggie-t is betámadta.

Durván odaszólt

Ismered azt a fajta embert, aki quornból készült kardigánt hord, sportcsukában jár, és arról mekeg, micsoda kegyetlen bánásmód a brokkolikkal szemben, hogy kitépik őket a Földanyából. Na, ez ennél rosszabb. Sokkal, de sokkal rosszabb.

- ilyen és ehhez hasonló, kicsit sem hízelgő mondatokkal jellemezte az újságíró a Wars for Nothing című Eurovíziós dalt és Boggiet. Sőt, a sértegetésben még ennél is tovább ment.

Ez egy olyan dal, amire azonnal elővettem az öngyújtóm. De nem azért, amiért a lassú daloknál szokás, hanem hogy kiégessem vele a saját fülem, és ne kelljen tovább hallgatnom

 

A rajongók szeretik

Nem azzal van a baj, hogy van, akinek nem tetszik Boggie dala. Ízlések és pofonok, ugye. A stílus maga az ember. Ilyen stílusban pedig nem illik megnyilatkozni senkiről, aki energiát és időt fektet a munkájába. Főleg, hogy az írás már csak azért is visszatetsző, mert eddig éppen az ellenkezőjéről lehetett olvasni: többen is méltatták Boggie-t, aki az Eurovízió 2015 nyitó ceremóniáján csak úgy tündökölt. Sőt, kifejezetten esélyesnek tartották és tartják - amit többek között az is alátámaszt, hogy a verseny előtt Placido Domingóval léphetett egy színpadra. Nem beszélve arról, hogy egyedülálló kampányútjával (szinte egész Európát bejárta flashmobjával, így népszerűsítve dalát és önmagát), sokak szívébe belopta magát, legalábbis a Facebook-oldalára, a Youtube felületére érkező más európai országok lakóinak hozzászólásaiból erre lehet következtetni.

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?