kulcsár edina
New Yorkban tarolt a divatvilágot ostromló magyar tervezõ, Sándor Szandra férfikollekciója, ma a magyar közönség is szemügyre veheti a Budapest Central European Fashion Week-en.
Soha eddig nem volt példa arra, hogy egy magyar divatmárka tartósan sikert érjen el külföldön, a Sándor Szandra által alapított Nanushka térhódítása viszont évek óta töretlen.
Egészen elképesztő, de Amerikán keresztül Ázsiáig a világ több mint 40 országában – 250 üzletben - lehet megvásárolni a magyar divatcég ruhadarabjait és kiegészítőit. Nem titok, hogy a különlegesen finom kidolgozású és minőségi anyagokból készülő Nanushka holmikra a hírességek is szemet vetettek, hollywoodi sztárok sora, színésznők és énekesek viselik szertetettel a magyar tervező kezei közül kikerülő darabokat.
És a sikersorozat nem áll meg, hiszen a Nanushka idén először férfi kollekcióval rukkolt elő, mely már a New York-i első bemutatkozáson hatalmas sikert aratott. A merőben újszerű, Mistery Child nevű kollekciót ma végre a magyar közönség is a láthatja a Budapest Central European Fashion Week esti divatbemutatóján.
S hogy milyenek a Nanushka férfiruhák? Minden egyes darab szuperkényelmes, részleteikben ötvözi a sportos, az utcai és a munkahelyi viseletet. A kollekció színvilágában a natúr, földes árnyalatok érvényesülnek. Sándor Szandra hangsúlyozza, hogy a ma este bemutatásra kerülő darabok augusztus végén kerülnek a boltokba, a vásárlóközönség visszajelzéseit tehát még nem ismerik.
A szakma krémje viszont nagyon pozitívan reagált a New York-i Fashion Week után, a VOGUE hatalmas cikkben számolt be a magyar divateseményről, és ez biztató. Állítólag egy vegánbőrből készült pufidzseki lett a nagy kedvenc - erre most már mi is kíváncsiak vagyunk!