kulcsár edina
Elképesztõ terjeszkedésbe kezdett a magyar divatcég. Már a világ 150 városában kaphatók a termékei.
Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, a nemzetközi siker üteme még a pénzügyi befektetőket is meglepte.
A Nanushka nagy nemzetközi szállítócégekkel dolgozik együtt, amelyek lehetővé teszik, hogy 72 órán belül a világ bármely részére eljussanak a termékei.
Az Exim Növekedési Alap befektetése révén a márka hatvanról kétszázra növelte nemzetközi viszonteladói számát, míg 2016-ban 18 ezer darabot adott el, 2018-ban a mostani megrendelési állomány mellett több mint 100 ezret(!) fog értékesíteni.
A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik, a Nanushka az első cég a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is ennyire jelentős eredményeket ért el.
A márka termékei a világ leghíresebb, legendás luxusáruházainak többségében már kaphatók.