Létrehozva: 2021.12.01.

A Sztárban sztár leszek! lett a hónap legnézettebb műsora

A november havi műsortoplista első helyét a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság tekintetében is a Sztárban sztár leszek! utolsó adása, a november 21-én látható finálé foglalja el.

A döntőt a 18-59 éves nézők közül közel 600 ezren, a teljes lakosság tekintetében pedig közel 1,2 millióan látták, amivel a Sztárban sztár leszek! a hónap legnézettebb műsora lett.

A nézettségi eredmények terén továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 csoport- és csatornaszinten is. Az év eddig eltelt időszakát tekintve, teljes napon a TV2 csatornát választották a legtöbben mind a 18-49 éves nézők (9,2% SHR), mind a teljes lakosság körében (11,2% SHR). A 18-59 éves nézők részesedését tekintve továbbra is kiélezett a piacvezető pozícióért folyó küzdelem, a két fő kereskedelmi csatorna fej-fej mellett halad egymás mellett (TV2: 9,0% vs. RTL Klub: 9,1%).

November harmadik hétvégéjén a döntőké volt a főszerep, pénteken ugyanis véget ért a Ninja Warrior Hungary 3. évada, szombaton győztest hirdettek a Dancing with the Stars színpadán, vasárnap pedig búcsúzott az év egyik sikerműsora, a Sztárban sztár leszek! is.

A Sztárban sztár leszek! vasárnapi fináléját közel 1,2 millióan követték figyelemmel, ami ezzel az eredménnyel az év egyik legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Az énekes show elsöprő sikerét mutatja, hogy a teljes évad mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) átlagosan a saját idősávja legnézettebb műsora volt, melyhez 24%-os nézői részesedés társult a 18-59 éves nézők között, 24,2% a 18-49 közöttieknél és 24,6% a teljes lakosság körében.

Az évadot végül Csiszár István nyerte

A Ninja Warrior Hungary és a Dancing with the stars utolsó adásai szintén szép eredményekkel, egyaránt 15-15%-os közönségaránnyal zártak, és ezzel köszöntek el egy időre a nézőktől.

A TV2-es műsorok és a kábelcsatornák sikereinek köszönhetően a TV2 Csoport novemberben ismét piacvezető lett mindhárom kiemelt célcsoportban, hiszen a 18-59 évesek körében 23,1%-ot, a 18-49 évesek körében 22,4%-ot és a teljes lakosság körében pedig 24,5%-os közönségarányt ért el, amivel maga mögé utasította fő riválisát az RTL Magyarországot is, ami azonos sorrendben 22,1%-os, 21,8%-os és 19,4%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Koholák Alexandra megtörten mesélt tönkrement házasságáról

origo.hu

Magyar Péter ámokfutása börtönben érhet véget

borsonline.hu

Közös fotóval jelentette be Krausz Gábor és Mikes Anna: vége

hirtv.hu

Bayer Zsolt: Maximilian Steinmann

metropol.hu

Heti szerelmi horoszkóp: Érdemes óvatosnak lenni, ennek a csillagjegynek még szakítást is hozhat a húsvéti nyuszi

hirtv.hu

A Frizbi interjú után Magyar Péter bejegyzést tett közzé + videó

origo.hu

Németország döbbenetes háborús bejelentése, minden megváltozik

travelo.hu

Két újabb szörnyű buszbaleset történt

ripost.hu

Elhagyta az országot, Cipruson hunyt el minden idők egyik legjobb magyar csatára

vg.hu

Hörmann: Egy családias nagyvállalat alapja a bizalom-podcast ( hirdetés)

ripost.hu

4 csillagjegy, akiknek óriási fordulatot ígér a húsvéti hosszú hétvége

ripost.hu

Ennek az öt csillagjegynek hatalmas mázlija lesz húsvétkor

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-