Létrehozva: 2021.12.01.

A Sztárban sztár leszek! lett a hónap legnézettebb műsora

A november havi műsortoplista első helyét a 18-59 éves nézők és a teljes lakosság tekintetében is a Sztárban sztár leszek! utolsó adása, a november 21-én látható finálé foglalja el.

A döntőt a 18-59 éves nézők közül közel 600 ezren, a teljes lakosság tekintetében pedig közel 1,2 millióan látták, amivel a Sztárban sztár leszek! a hónap legnézettebb műsora lett.

A nézettségi eredmények terén továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 csoport- és csatornaszinten is. Az év eddig eltelt időszakát tekintve, teljes napon a TV2 csatornát választották a legtöbben mind a 18-49 éves nézők (9,2% SHR), mind a teljes lakosság körében (11,2% SHR). A 18-59 éves nézők részesedését tekintve továbbra is kiélezett a piacvezető pozícióért folyó küzdelem, a két fő kereskedelmi csatorna fej-fej mellett halad egymás mellett (TV2: 9,0% vs. RTL Klub: 9,1%).

November harmadik hétvégéjén a döntőké volt a főszerep, pénteken ugyanis véget ért a Ninja Warrior Hungary 3. évada, szombaton győztest hirdettek a Dancing with the Stars színpadán, vasárnap pedig búcsúzott az év egyik sikerműsora, a Sztárban sztár leszek! is.

A Sztárban sztár leszek! vasárnapi fináléját közel 1,2 millióan követték figyelemmel, ami ezzel az eredménnyel az év egyik legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Az énekes show elsöprő sikerét mutatja, hogy a teljes évad mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) átlagosan a saját idősávja legnézettebb műsora volt, melyhez 24%-os nézői részesedés társult a 18-59 éves nézők között, 24,2% a 18-49 közöttieknél és 24,6% a teljes lakosság körében.

Az évadot végül Csiszár István nyerte

A Ninja Warrior Hungary és a Dancing with the stars utolsó adásai szintén szép eredményekkel, egyaránt 15-15%-os közönségaránnyal zártak, és ezzel köszöntek el egy időre a nézőktől.

A TV2-es műsorok és a kábelcsatornák sikereinek köszönhetően a TV2 Csoport novemberben ismét piacvezető lett mindhárom kiemelt célcsoportban, hiszen a 18-59 évesek körében 23,1%-ot, a 18-49 évesek körében 22,4%-ot és a teljes lakosság körében pedig 24,5%-os közönségarányt ért el, amivel maga mögé utasította fő riválisát az RTL Magyarországot is, ami azonos sorrendben 22,1%-os, 21,8%-os és 19,4%-os nézői részesedést mondhatott magáénak.

Ez is érdekelhet

origo.hu

Újabb, borzasztó dolog derült ki a gyorsételekről

origo.hu

Elképesztő fotók kerültek elő Szandi múltjából

borsonline.hu

Kismamának is gyönyörű: Lékai-Kiss Ramónát gömbölyödő pocakkal kapták le

vg.hu

Hivatalos: kiválasztották a nyertest, a valaha volt legdrágább Duna-híd épül meg Magyarországon, de minden forintját megéri – térkép

ripost.hu

Házasság első látásra: Csabi reagált a róla és Bogiról elterjedt pletykákra

hirtv.hu

Kiderült, ki írta az elhíresült adatvédelmi nyilatkozatot

origo.hu

Az aljas zenediktátor évekig kínozta, az élete tönkrement, borzalmas kínok közt halt meg

travelo.hu

Ittas nő miatt hajtott végre kényszerleszállást egy Budapestről induló repülő

ripost.hu

Nem kérnek többet Manuelből: kiverte a biztosítékot a koncertje után a botrányos sztár

ripost.hu

Sztárok bulizás közben - Galéria

ripost.hu

Házasság első látásra: Petra és András újra együtt!

Iratkozzon fel a Ripost hírlevelére!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-