kulcsár edina
Történetünk fõhõse könyörtelenül kihasználta azt a marketinges alaptételt, miszerint szexszel mindent el lehet adni.
Egy brit férfi, úgy próbálta meg eladni az 1999-es Ferrari 360 Modena Giallo típusú sportautóját, hogy orális szexet imitáló képeket töltött fel az internetes hirdetéshez. - Gondolta önmagában nem lesz elég csábító a vásárlóknak a sárga kocsicsoda.
A kedves autótulaj a figyelemfelkeltő a hirdetésben egy olyan fotót rejtett el, melyen egy nő orálisan elégít ki egy férfit az autó utasterében. Valószínűleg ezzel a képpel akarta kihangsúlyozni, hogy egy ilyen járgánnyal könnyű becsajozni.
A pikáns fotó lavinát indított el és a hirdetés vírusszerűen terjedt szét a közösségi médiumokban. Az E-bayen, 35 ezer fontért hirdetett autó képét rengetegen megosztották, és számtalan hozzászólás is érkezett. A viccesebb kedvű kommentelők pedig egyedül arra voltak kíváncsiak, hogy vajon kitisztították-e az ülés kárpitját az orálozás után - írja a brit Metro.