DIÉTA

Így nem lóg az integetőizmod!

Bár a legtöbben a has- és fenéktájékra koncentrálunk, amikor tornázni kezdünk, egy formás kar legalább ennyire fontos. Összegyûjtöttünk az otthoni edzéshez néhány hatékony gyakorlatot neked.
címkék:

Ha nincsen gondod az integetőizmoddal, akkor szerencsés vagy. De még akkor is igazán nagy hasznát veszed annak, ha az alakformálás közben a karoddal is foglalkozol. Akinek pedig már megjelentek az első problémák, az se keseredjen el:

néhány egyszerű gyakorlattal látványos eredményeket lehet elérni.

1. Karjaidat emeld oldalsó középtartásba, nyújtsd ki egyenesen, és írj le apró köröket a levegőben. Előre és hátra is ismételd meg a gyakorlatot 20-szor. A mozdulatsor közben feszítsd meg izmaidat, hamarosan érezni fogod, amint dolgozik a karod és a vállad.


2. Továbbra is tartsd karodat mellső középtartásban. Egyik könyököd húzd az oldaladhoz, szorosan a tested mellé úgy, hogy egyúttal karod behajlítod, tehát kézfejed felfelé mutat. Ismételd meg mindkét oldalra 20-szor.


3. Tedd össze a tenyered hajlított karral tested előtt úgy, mintha imádkozni készülnél. Ügyelj arra, hogy felkarod a talajjal párhuzamos legyen, derékszöget zárjon be felsőtesteddel, tehát csuklód nagyjából a szemed magasságába kerüljön. Kézfejedet tartsd összezárva, emeld meg a karodat, majd engedd vissza derékszögig. Ismételd meg a gyakorlatot 30-szor.


4. Ereszkedj le fekvőtámaszba. A könnyítés kedvéért vedd fel az úgynevezett női fekvőtámasz pózt, mely során térdeddel megtámasztod magad a talajon. Így nem teljes súlyodat kell majd kinyomnod. Végezz 2x10 fekvőtámaszt ebben a pózban. Ha nagyon elfáradnál, a két sorozat között tarts néhány lélegzetvételnyi szünetet.


5. Állj háttal egy széknek, hátad mögött támaszd meg magad a szék ülőkéjén, tested engedd le a földhöz annyira közel, amennyire csak tudod, majd a széken megtámasztott kezeddel emeld vízszintes magasságig a tested. Ismételd meg ezt 2x10-szer.

A gyakorlatok végeztél ne felejtsd el átnyújtani a karodat. Amikor már érzed, hogy az ismétlések egyre gördülékenyebben mennek, nyugodtan emeld a sorozatok számát.

Érdemes hetente legalább kettő, de még inkább három alkalommal elvégezned ezt a néhány perces gyakorlatsort.

 

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?