DIÉTA

Ezt edd, és sokkal többet fogysz az edzéstől

Öt mágikus élelmiszer, ami sokkal hatékonyabbá teszi az edzésed - és még csak nem is hizlalnak.
  • Szerző: Ripost

A testmozgás nem csak a fogyást segíti elő, de alapvető, hogy egészségesek is maradjunk. De ha edzünk, akkor a szervezetünk több energiát használ el, amit persze pótolni kell - és egyáltalán nem mindegy, mivel.

A szakértők most összeállítottak egy ötös listát, amit érdemes edzés előtt vagy után fogyasztani, hogy hatékonyabb legyen a fogyás.

1. Quinoa

A gluténmentes gabona tökéletes magnéziumforrás. Teljes értékű fehérje, tehát biztosítja az összes aminosavat, amelyre a szervezetnek szüksége van.

Próbáld ki töltött cukkinival, edzés után remek energiaforrás lesz!

2. Édesburgonya

Ha nagy intenzitású edzést csinálsz, mint akár egy spinningóra, azután tökéletes választás az édesburgonya, amely éppen elég szénhidrátot és proteint tartalmaz ahhoz, hogy feltöltsön energiával, de még nem hizlal. Emellett C-vitamin és béta-karotin is van benne, amely az egészséges kötőszövetekhez elengedhetetlen.

3. Pulyka

Nem csak karácsonykor ideális választás. A sovány fehér húsban szelén található, amely védi a szöveteket a károsodások ellen, valamint foszfort, amely pedig segít az energiát a sejtekbe juttatni.

Az elkészítésének pedig csak a fantázia szabhat határt.

4. Fekete bab

Ezt kifejezetten edzés előtt ajánlják, mert segít egyenletes szinten tartani a vércukrot rosttartalmának köszönhetően.

5. Zab

Egy tisztességes reggeli mindig tartalmaz zabot, de a szakértők szerint edzés után is segítségünkre lesz. Tegyük egy pohár joghurtba, keverjünk hozzá némi gyümölcsöt.