DIÉTA

Ez a reggeli segít neked abban, hogy soha ne hízz el

Ha szereted a tartalmas, sós reggelit, ez az újfajta „zabkása” lesz a megoldásod. Nem zabból készül, sőt, gabona sincs benne, viszont rengeteg tápanyaggal lát el, és a vércukorszintedet is stabilan tartja.
címkék:

A gesztenyéből készült, sós, gombás kása nemcsak finom, de rosttal és lassú felszívódású szénhidrátokkal is tele van, így sokáig stabilan tartja a vércukorszintet. A gesztenye táplálkozástanilag hasonlít a gabonákra, például sok benne a B-vitamin – így azoknak is jó szolgálatot tesz, akik nem fogyasztanak gabonát. Ez a gombával dúsított, sós kása igazi főfogás reggelire. Utána legalább délig nem érzed majd magad éhesnek, ugyanis a vércukorszinted egészen biztosan nem fog hintázni.

Gesztenye 01

Fotó: Pixabay.com

Gesztenyekása gombával

Hozzávalók:

  • 1 liter zöldségleves-alaplé
  • 1 kisebb hagyma kockákra vágva
  • 2 csésze sült vagy főtt gesztenye
  • Egy 3-4 centis gyömbérdarab megtisztítva és apróra szeletelve
  • 1 csillagánizs (elhagyható)
  • egy 3-4 centis fahéjrúd
  • egy doboz gombakonzerv
  • Friss koriander
  • chilis olaj

Így készítsd el:

  1. Forrald fel a zöldséglevest a hagymával, a gyömbérrel, a csillagánizzsal, a fahéjjal és a gesztenyével. A gesztenyéből tegyél félre egy keveset a díszítéshez.
  2. Főzd az egészet 10 percig lassú tűzön, ízesítsd sóval, borssal.
  3. Vedd ki belőle a gyömbérdarabokat, a csillagánizst és a fahéjat, majd botmixerrel pürésítsd kása állagúra.
  4. Gombával, gesztenyedarabokkal megszórva, chiliolajjal meglocsolva tálald.

címkék:
Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?