DIÉTA

10 tipp, hogy vékonyabbnak érezd magad már ma estére!

A karcsúság nem egynapos projekt, de ha odafigyelsz néhány apró trükkre, máris jobban érezheted magad a bőrödben. Eltûnik a puffadás, és lapos lesz a hasad. Próbáld ki, és légy karcsú.

1. Igyál egy nagy pohár forró, citromos vizet!

A forró limonádé sokkal hatékonyabb, mint a hűsítő citromos víz! Segít beindítani az emésztésedet, átmozgatja a beleidet. Ha nem szereted a sima vizet, lehet ízesítetlen zöld tea is.

2. Kerüld a tejtermékeket!

Sok embert felfújnak a tejtermékek, így jobb ezeket kerülnöd már a reggelinél. Egy joghurttól vagy tejeskávétól egész nap kellemetlenül érezheted magad.

3. Jógázz már reggel!

A jógapózok segítenek megszabadulni a szervezetedben felgyülemlett méreganyagoktól. A csavarásoknak, és nyújtásoknak köszönhetően segítik az emésztés beindítását, jól érzed majd magad, és kicsattansz az energiától már korán reggel.

4. Délelőtt egyél trópusi gyümölcsöt!

A mangó és az ananász olyan enzimeket tartalmaz, amik elűzik a puffadást. Készíts finom gyümölcs salátát vagy turmixot. De a kókuszvíz is remek választás.

5. Egyél nagyon lassan!

Ha túl gyorsan eszel, és nem rágod meg a falatokat, akkor nagyon sok levegőt is lenyelsz, illetve a gyomrodnak sokkal több munkája lesz az étellel. Rágj meg alaposan mindent,  egyél lassan, ne kapkodj.

6. Ne rágózz!

Rágózás közben szintén nagyon sok levegőt nyelsz, a folyamatos rágás miatt pedig mindig éhesnek érzed magad. Ilyenkor ugyanis - bár a gyomrodba nem kerül kaja - az agyad érzékeli, hogy dolgoznak a fogaid. Intenzívebb a nyáltermelésed, és beindul a gyomorsavképződés is.

7. Igyál sok-sok vizet!

A víznél nincs jobb méregtelenítő. Egész nap emlékeztesd magad, hogy sokat kell innod.

A legjobb, ha egy nagy flakont mindig magadnál hordasz, így pontosan tudod követni, hogy mennyi fogyott el, és még mennyit kell meginnod ma.

8. Kis adagokat egyél!

Az adagok nagyságától is függ, hogy mennyire érzed magad jól a bőrödben. Ha kisebb mennyiséget fogyasztasz, nem terheled annyira a gyomrod, és a teltségérzeted is más lesz.

9. Vacsorára egyél sok zöldséget!

A spárga a legideálisabb vacsira. Serkenti az egészséges emésztést, és segít a jótékony baktériumok megteremtésében.

10. Egészséges alvás!

A szervezetednek szüksége van a regenerálódásra, és erre a legalkalmasabb a kiadós alvás. Legalább 7-8 nyugodt órára van szükséged, hogy másnap frissen és fitten pattanj ki az ágyból. 

 

 

Ripost előfizetés banner

Ezek is érdekelhetnek
És ezeket olvastad már?