DIÉTA

Íme, a legújabb diétás kedvenc: chiapalacsinta

A chiamagból készített pudingőrület után most a chiapalacsinta hódít a diétázók körében! Egyszerûen, gyorsan elkészítheted, és hízni sem fogsz tőle! Próbáld ki!

A chiamag fogyást elősegítő, és egészségre gyakorolt jótékony hatásai miatt lett népszerű a fogyókúrázók körében. Norbi követői először finomabbnál finomabb pudingreceptekkel álltak elő, de most rájöttek, hogy istenien ízletes diétás palacsintát is lehet készíteni ezekből a csodamagvakból. Alig kell hozzá néhány összetevő, pár perc alatt elkészítheted, variálhatod gyümölcsökkel is! Elhízni pedig biztosan nem fogsz tőle! Egészséges reggeli lehet, de vacsorára is tökéletes választás, hiszen rendkívül jól laktat és eltelít!

Chiapalacsinta-recept:

Hozzávalók:

  • 25 g chiamag
  • 1 tojás
  • 1 evőkanál Norbi-liszt
  • pici kókuszolaj
  • ízlés szerint gyümölcs (eper, málna stb.)

Elkészítése:

- Mielőtt nekilátnál, a chiamagot áztasd be pár órára 250-300 ml vízbe vagy tejbe.

- Ezután add hozzá a tojást és a lisztet. (apróra vágott epret is tehetsz bele).

- Pici kókuszolajon süss belőle palacsintát.

Jó étvágyat!

Tipp: Ha a tésztát néhány órára pihenteted, akkor könnyebben kezelhető, és masszívabb állagú lesz.

Forrás: Sőtér Kitti