DIÉTA

Így pörgetheted fel a fogyást a reggelivel: 5 szupergyors trükk

Kulcsfontosságú a reggeli szerepe a diétában. Ezen a ponton dől el, hogy tényleg súlycsökkentő lesz a napod. Fantasztikus ötleteket mutatunk, melyekkel felgyorsíthatod a fogyást!
címkék:
  • Szerző: Ripost

Tojás

A rántottába keverj kelkáposztát, rukkolát és egy kevés olíva- vagy avokádóolajat, így azonnal megvan a nap első adag zöldsége és egészséges zsiradéka. Ha elfelejtettél zöldségeket keverni az omletthez, egyszerűen a tetejére is szórhatod őket. A tojáshoz pedig keverj egy kis gyulladásgátló hatású kurkumát.

Zabpehely

Kerüld a cukros, instant zabkásákat, inkább főzd frissen, vagy áztasd be már este a natúr zabpelyhet. Ha édesen készíted, aszalt gyümölcs helyett tegyél hozzá frisset, és egy kevés fahéjat, ami nagy segítséged lesz a zsírbontásban. Sósan is ehetsz zabpelyhet, így fehérjét is fogyaszthatsz mellé - tükörtojás vagy sült szalonna formájában.

Gabonapehely

Az üzletek tele vannak gabonapehely címén árult cukorbombákkal, fontos, hogy nagyon alaposan nézd meg az összetevőket. Mindenképp cukor hozzáadása nélkül készült verziót válassz. A müzlikeverék glikémiás indexét csökkentheted, ha zabkorpával és/vagy útifűmaghéjjal kevered. A tej a fehérjéről gondoskodik, a tetejére pedig tegyél néhány durvára vágott diót. Az adagokra nagyon vigyázz, az optimális adag mindössze kétharmad csészényi gabonapehely!

Turmix

Gyümölcslé helyett használj fagyasztott gyümölcsöt. Így elkerülöd a felesleges cukrot, és rostot is adsz az italhoz, ettől pedig tovább érzed magad jóllakottnak. Turmixold sokáig, hogy minél több levegő kerüljön bele – egyes kutatások szerint ugyanis tovább maradsz tőle jóllakott, ráadásul az állaga is selymesebb lesz. A legjobb turmixokban nem csak fehérje és szénhidrát van, hanem egészséges zsírsavak is. Tegyél a gyümölcshöz és a tejhez egy kevés avokádó-, lenmag- vagy kókuszolajat, illetve chia-magot, hogy egy kis omega-3 zsírsavhoz is hozzájusson a szervezeted.

Pirítós

Készítsd a pirítóst teljes kiőrlésű vagy Update kenyérből, amely után nem leszel egy óra múlva újra éhes. Lekvár helyett pürésíts friss gyümölcsöt, vagy tegyél rá fehérjét: füstölt lazacot, túrót, és zöldséget, például retket vagy spenótot.

címkék: