DIÉTA

7 napos étrend: ezzel kezdd az újévben a diétát!

Felejtsd el a szigorú rohamdiétákat! Az év eleji fogadalmadhoz válassz inkább olyan étrendet, amelyik minden szükséges tápanyaggal ellát, kivédi az állandó éhségérzetet, és közben arról is gondoskodik, hogy leadd a felesleget. Megmutatjuk, hogyan érdemes hozzákezdeni a diétához!
  • Szerző: Ripost

Ez az étrend nemcsak a felesleges kilókat segít eltüntetni, hanem vitaminokkal, ásványi anyagokkal, antioxidánsokkal is feltölt – ezek megszüntetik a szervezetben jelen levő gyulladásokat, és ezzel is támogatják az egészséges fogyást. A fehérjék hosszú időre teltségérzettel ajándékoznak meg, és segítenek beindítani a zsírégetést. A fogyókúra közben igyál meg naponta legalább 2,5 liter vizet. Kövesd ezt az étrendet egy hétig, és meglepődsz majd az eredményeken!

1. nap

Reggeli: egy doboz natúr joghurt egy evőkanál chia maggal és ízlés szerinti gyümölccsel, fél grapefruit.

Tízórai: egy felszeletelt alma egy evőkanál mogyoróvajjal vagy túróval

Ebéd: saláta két csésze nyers spenótból, 12 dkg roston grillezett csirkehúsból, negyed, felszeletelt avokádóból, egy teáskanál olívaolajjal.

Uzsonna: cukormentes tejeskávé instant kávéból és mandulatejből, 10 szem dió vagy kesudió

Vacsora: lencsesaláta egy szelet roston sült csirkemellel vagy roston sült halszelettel.

2. nap:

Reggeli: brokkolis rántotta két tojásból, egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel.

Tízórai: egy csésze párolt zöldborsó kakukkfűvel, és 3 dkg kecskesajttal.

Ebéd: vegyes saláta ízlés szerinti zöldfélékkel és 5 szelet sonkával, 1 teáskanál olívaolajjal és negyed citrom levével ízesítve.

Uzsonna: egy alma és egy doboz natúr joghurt

Vacsora: 12 dkg grillezett csirkehús,egy kisebb édesburgonya héjában sütve, egy csésze párolt spenót kevés citromlével ízesítve.

3. nap:

Reggeli: turmix egy csésze mandulatejből, egy kisebb, fagyasztott banánból, egy kisebb avokádóból, és egy marék nyers spenótból.

Tízórai: 5 répaszelet egy evőkanál hummusszal

Ebéd: vegyes saláta zöldfélékből, reszelt répából, fél csésze párolt indiánkölesből és 1/3 csésze főtt csicseriborsóból.

Uzsonna: 3 dkg parmezán sajt 12 szem olajbogyóval

Vacsora: 12 dkg grillezett tonhal egy csésze párolt vöröskáposztával.

4. nap:

Reggeli: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér 2 szelet gépsonkával vagy füstölt lazaccal.

Tízórai: 1 sárgarépa felszeletelve, 2 evőkanál tzatzikivel

Ebéd: tonhalsaláta vegyes zöldfélékből, felkockázott paradicsomból és 10 dkg konzerv tonhalból, egy teáskanál olívaolajjal ízesítve.

Uzsonna: 1 csésze fagyasztott bogyós gyümölcs 10 szem mandulával

Vacsora: 12 dkg grillezett, sovány sertéscomb 2 csésze párolt fehérkáposztával

5. nap:

Reggeli: 1/3 csésze zabpehely vízben megfőzve, 1 felkarikázott banánnal és fahéjjal.

Tízórai: 1 csésze uborkaszelet 2 evőkanál avokádókrémmel.

Ebéd: két szelet teljes kiőrlésű kenyér felszeletelt avokádóval és uborkával.

Uzsonna: egy doboz natúr joghurt egy evőkanál lenmaggal

Vacsora: 12 dkg roston sült lazac vagy másfajta halszelet negyed citrom levével, egy evőkanál mustárral és egy evőkanál apróra vágott, friss petrezselyemmel ízesítve, 2 csésze párolt spenót.

6. nap:

Reggeli: joghurtos zabpalacsinta

Tízórai: egy felszeletelt alma 2 evőkanál túróval

Ebéd: vegyes saláta zöldfélékből, fél csésze főtt csicseriborsóból, paprikából, gombából, és két szelet pirított baconből, egy evőkanál frissen facsart citromlével és egy evőkanál olívaolajjal ízesítve.

Uzsonna: fél grapefruit 10 szem dióval.

Vacsora: tükörtojással töltött paprikaszeletek, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

7. nap:

Reggeli: zöldséges rántotta, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér.

Tízórai: egy zöldpaprika felszeletelve, 2 evőkanál avokádókrémmel.

Ebéd: 12 dkg grillezett csirkehús 1 csésze párolt káposztával, negyed citrom levővel és egy teáskanál olívaolajjal ízesítve.

Uzsonna: 3 csésze só és vaj nélküli pattogatott kukorica.

Vacsora: chilis bab