TESTFACTOR

Zsír­gyil­kos, újévi ki­hí­vás: 1 hónap alatt le­ol­vad rólad a ka­rá­cso­nyi fe­les­leg

Szu­per gya­kor­la­to­kat mu­ta­tunk, me­lyek egy­sze­rűek, mégis rop­pant ha­tá­so­sak!

A tél, a karácsonyi lakomák és a pihenéssel töltött napok mind a kilóknak kedveznek, nem pedig az alakunknak. Sokan pedig közülünk azzal kezdik az évet, hogy megfogadják: ezentúl jobban odafigyelnek testükre! Akár a kondíciódat és állóképességedet szeretnéd kicsit felturbózni, akár a kilóktól szeretnél megszabadulni, ezek a gyakorlatok segítenek! És mindössze napi 10 percet vesznek igénybe...

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Bemelegítés ugrókötéllel

Ha nincs kéznél ugrókötél, vagy a félted a csillárt, akkor az is tökéletes, ha csak imitálod, mintha tenyeredben fognád. 2 percen át, magas térdemeléssel végezd a gyakorlatot, és minden porcikádat átmozgatod, beleértve pulzusodat is.

2. Felugrás guggolásból

Ez a gyakorlat szintén a megfelelő tartományban tartja pulzusod a zsírégetéshez, ezen felül pedig segít feszesíteni combod, popsid és vádlid is. 1 percen át ismételd!

3. Kitörés felugrással

A klasszikus kitörést kombinálja a következő mozdulat egy elrugaszkodással. Hogy miért jó ez? Kardió mozgásként erősíti és fogyasztja tested, miközben szépen formál deréktól lefelé. 1-1 percet szánj mindkét oldaladra.

Már nincs sok hátra a bombázó alakhoz, de még mutatunk néhány gyakorlatot a teljes sikerhez! LAPOZZ!