TESTFACTOR

Zsírgyilkos, újévi kihívás: 1 hónap alatt leolvad rólad a karácsonyi felesleg

Szuper gyakorlatokat mutatunk, melyek egyszerûek, mégis roppant hatásosak!
  • Szerző: Ripost

A tél, a karácsonyi lakomák és a pihenéssel töltött napok mind a kilóknak kedveznek, nem pedig az alakunknak. Sokan pedig közülünk azzal kezdik az évet, hogy megfogadják: ezentúl jobban odafigyelnek testükre! Akár a kondíciódat és állóképességedet szeretnéd kicsit felturbózni, akár a kilóktól szeretnél megszabadulni, ezek a gyakorlatok segítenek! És mindössze napi 10 percet vesznek igénybe...

1. Bemelegítés ugrókötéllel

Ha nincs kéznél ugrókötél, vagy a félted a csillárt, akkor az is tökéletes, ha csak imitálod, mintha tenyeredben fognád. 2 percen át, magas térdemeléssel végezd a gyakorlatot, és minden porcikádat átmozgatod, beleértve pulzusodat is.

2. Felugrás guggolásból

Ez a gyakorlat szintén a megfelelő tartományban tartja pulzusod a zsírégetéshez, ezen felül pedig segít feszesíteni combod, popsid és vádlid is. 1 percen át ismételd!

3. Kitörés felugrással

A klasszikus kitörést kombinálja a következő mozdulat egy elrugaszkodással. Hogy miért jó ez? Kardió mozgásként erősíti és fogyasztja tested, miközben szépen formál deréktól lefelé. 1-1 percet szánj mindkét oldaladra.

Már nincs sok hátra a bombázó alakhoz, de még mutatunk néhány gyakorlatot a teljes sikerhez! LAPOZZ!


4. Box guggolással

Csodásan feszessé teszi vállad, karod, na és persze feneked és combod is, ha 2 percen át lendülettel és erővel végzed ezt a mozdulatsort:

5. Cradio plank

Feszes háttal, feszes hassal vedd fel az alappozíciót, törzsed pedig végig tartsd egyenesen a gyakorlat során! 1 percen át folytasd a mozdulatsort, mely rendkívül hatékony!

6. Törzsemelés

A karcsú és formás derék elérésében óriási segítség ez az egyszerű, de hatásos gyakorlat! Mindkét oldaladra 1-1 percet szánj belőle, és ügyelj rá, hogy végig egyenes vonalban maradjon tested.