TESTFACTOR

Zsír­gyil­kos ki­hí­vás az új­évre: 30 nap alatt le­rob­ban rólad a fö­lös­leg

Kezdd az évet ener­gi­ku­san! For­máld magad fe­szes és for­más bom­bá­zóvá.
címkék:

Ez az év legyen a Te éved! Érj el mindent, amire csak vágysz és amit kitűztél célként magad elé! Amiért pedig tenni is tudsz, hát abba ne habozz belefogni - mi segítünk abban, hogy olyan feszes, fitt és formás testet érj el! Legyen ez az újévi fogadalmad!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

30 nap alatt tudsz formába lendülni a program segítségével. Így könnyedén megszabadulhatsz a karácsonyi időszakban felszaladt kilóktól, centiket faraghatsz le fölöslegedből, tested pedig tónusosabb és feszesebb lesz.

Nincs más teendőd, mint betartani a következő lépéseket:

  1. A feladatokat végezd el minden héten 5 alkalommal

  2. Ügyelj rá, hogy ne 5 egymást követő napra essen a választásod, hanem az edzéssel töltött napok közé szakaszosan ékelődjön be a heti 2 pihenőnap

  3. Bemelegítéssel kezdd és nyújtással zárd az edzéseket, hogy eredményesebb lehess és, hogy biztonságban legyen az összes ízületed

    Eközben a címlapon
  4. Fordíts gondot a megfelelő étkezésre is, hogy segítséget nyújts vele testednek a változáshoz

  5. Mindegyik gyakorlatot 30 másodpercig végezd az első 2 alkalommal. Ezután emeld a mennyiségeket fokozatosan az alábbiak szerint:

1.-2. alkalom 30 másodperc
3.-7. alkalom 50 másodperc
8. - 12. alkalom 80 másodperc
13.-18. alkalom 100 másodperc
19. alkalomtól 2 perc

Most pedig lássuk a gyakorlatokat, melyek várnak rád!

1. Felugrás guggolásból

Széles terpeszbe állj, feneked engedd hátra guggolásban térdeddel egy vonalba, hátadat tartsd egyenesen. Lendülettel ugorj fel, nyújtózz magasra, lábad zárd össze, majd ereszkedj vissza a kiindulópontba. Ha térded hajlamos arra, hogy fájjon, esetleg derekad nem bírja a rázkódást, akkor a jobb oldalon látható, könnyített megoldást is választhatod.

2. Lábfelhúzás álló helyzetben

Állj egyenesen, kezed kulcsold össze tarkódon, emeld fel a lábad, térdedet pedig érintsd meg ellentétes irányú könyököddel. A mozdulatot erővel végezd, érezd, ahogyan izmaid megfeszülnek. Először egyik irányba végezd el a gyakorlatot a kiszabott ideig, majd jöhet a másik oldal.

3. Nyújtott lábemelés oldalra

Állj egyenesen, hátad tartsd stabilan, hasfalad legyen feszes. Spicceld egyik lábfejed és emeld fel a talajtól. Emeld meg újra és újra úgy, hogy amikor visszaereszted, ne érintse a talajt. Először egyik irányba végezd el a gyakorlatot a kiszabott ideig, majd jöhet a másik oldal!

4. Hasprés emelt lábbal

Feküdj hanyatt. Kezed kulcsold össze a tarkódon, lábad feszesen nyújtsd ki. Egyik lábad emeld magasra, másik lábad pedig tartsd nyújtva a talaj fölött. Ebben a pózban végezz apró felüléseket: nem kell teljesen felegyenesedned, viszont visszaereszkedéskor ne érjen tarkód a talajhoz. Ennél a feladatnál a kiszabott idő felénél válts lábat, így végezd el a gyakorlatot.

5. Felülés lábfelhúzással

Feküdj hanyatt a talajon, lábak kisterpeszben. Emeld meg a felsőtested úgy, hogy az egyik lábad közben felhúzod és a törzsed ráfordítod - közben az ellentétes oldali könyököddel érintsd meg a felhúzott térded.  Következő tempóra ereszkedj vissza a talajra, majd ellentétes oldalra is végezd el a gyakorlatot. Lassan, de feszesen dolgozz! Ha túlságosan nehéznek érzed a gyakorlatot, akkor a felvétel bal oldalán látható, egyszerűbb módon is nekifuthatsz.

címkék: