TESTFACTOR

Visz­lát in­te­ge­tő­háj! Napi 10 perc, és cso­dás lesz az ala­kod!

Egy­szerű és ott­hon vé­gez­hető fel­adat­sort mu­ta­tunk, mellyel lát­vá­nyos ered­ményt ér­hetsz el.

Visszavonhatatlanul közeledik a strandszezon, az ujjatlan ruhák és blúzok időszaka, amikor elővillan a kar, és egyre többet mutat meg a testedből a lenge, nyári viselet. Csak az a fránya integetőháj ne okozna feszengést, amitől sokszor zavarba jövünk, és kellemetlenül érezzük magunkat... Ne aggódj, van megoldás! Otthon végezhető gyakorlatokat mutatunk, amelyek gyors és hatásos eredményt adnak! Vágj bele, és élvezd, amint formás, tónusos lesz az karod!

fotó: pinterest
fotó: pinterest
EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Egyszerű karhajlítás

Könnyűnek tűnik a feladat, és valóban nem is igényel különösebb edzettséget. Mégis nagyon hatékony. 2 percen át kell végezned ugyanis, és hidd el, már ennyi idő alatt rendesen fogod érezni, hogy dolgoznak a vállizmaid, akár csak a karod! Rakj be egy lendületes zenét, állj terpeszbe, mozogj a zene ritmusára, karodat pedig oldalt nyújtsd ki egyenesen, ezután pedig hajlítva emeld a tarkódhoz és vissza. Hétről-hétre növelheted a gyakorlat hosszát 0,5 perccel!

2. Páros karemelés

Állj továbbra is terpeszben. Karodat úgy nyújtsd ki magad mellett, hogy kézfejedet karodra merőlegesen megfeszíted. A zene ritmusára kétszer apró karemelést végezz, majd egy újabb párost már a fejed fölött. 2 percen át ismételd ezt.

3. Kitolás a formás tricepszért

Támaszkodj a kanapé vagy az asztal szélére. Lényeg, hogy a tárgy stabil legyen, és nagyjából a térded magasságáig érjen. Nyújtott lábbal, egyenes derékkal és megfeszített hasfallal végezz kitolásokat úgy, hogy karodat a hátad mögött támasztod meg. Kezdd az első héten 15 ismétléssel, majd hétről-hétre növeld a mennyiséget 10-zel.

Folytatjuk a további gyakorlatokkal! LAPOZZ!