FITTFAZÉK

Tarol a neten leg­újabb fitt reg­geli: Kós­told meg a görög to­jást

Ha úgy érzed, hogy to­jás­reg­geli-ügy­ben nincs új a nap alatt, pró­báld ki ezt a me­di­ter­rán fi­nom­sá­got! Egész­sé­ges, nagy ked­venc új kön­tös­ben!

A paradicsom, a feta sajt és az oregano aromája egészen különleges, mediterrán ízvilágot kölcsönöz ennek a finom tojásételnek. Ha úgy gondolod, nem tudsz már több variációt kitalálni a reggeli tojásnak, tegyél egy próbát ezzel.

Fotó: Pinterest

Már csak azért is, mert a tojás tele van fehérjével, vitaminokkal és ásványi anyagokkal, így nem is lehetne jobb kezdete egy zsírégető napnak. Ráadásul úgy eltelsz tőle, hogy délig garantáltan nem akarsz majd újra enni.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Görög tojás paradicsommal és fetával

Fotó: Pinterest

Hozzávalók:

  • 4 tojás
  • 1/2 csésze paradicsom, felkockázva
  • 1/2 csésze feta sajt, összemorzsolva
  • 1/4 teáskanál szárított oregano
  • kevés olívaolaj

Így készítsd el:

Fotó: Pinterest

1. Melegítsd elő a sütőt 190 Celsius-fokra. Olajozz ki két sütőtálat.

2. Tegyél mindkét sütőtálba negyed-negyed csésze fetát és paradicsomkockát, és keverd össze. Szórd meg oreganóval.

Eközben a címlapon

3. Üss mindkét sütőtálba két-két tojást, majd szórd meg sóval és frissen őrölt fekete borssal.

Fotó: Pinterest

4. Süsd 15-17 percig, amíg a tojások fehérje megköt. Ha még folyós, hagyd egy kicsit tovább a sütőben, de vigyázz, hogy a sárgáját ne süsd túl.