DIÉTA

Sze­ret­nél végre le­fogyni? Akkor így idd a kávéd!

A reg­geli kávé fel­pör­get, és fel­ké­szít az előt­ted álló napra. Ám ha azt aka­rod, hogy a zsír­égető fo­lya­ma­tok is azon­nal be­in­dul­ja­nak a tes­ted­ben, tur­bózd fel egy ki­csit az ita­lo­dat! Meg­mu­tat­juk, mit adj hozzá.

Ez a kávéízesítő keverék hatékonyan pörgeti fel a zsírégetést, így gyorsabban elindulhat a fogyás. De vajon mi teszi ennyire hatékonnyá? Minden hozzávalójának van valamilyen szuperereje.

Fotó: Pixabay
Fotó: Pixabay

A fahéj gyulladáscsökkentő hatásáról híres, de antioxidáns hatása is erőteljes. A vércukorszintet is kedvezően befolyásolja, mivel csökkenti azt, így javítja a szervezet cukor-anyagcseréjét. Az édesszájúak sem kívánják annyira a cukrot, ha fahéjjal ízesítik az ételeiket. A kókuszolaj egészséges mivoltával kapcsolatban az utóbbi időben több kétség is felmerült, ám a tapasztalatok azt mutatják, hogy a benne levő közepes szénláncú zsírsavak segítik a fogyást. A kávéhoz adva pedig erősíti a koffein élénkítő hatását, így az edzést is jobban fogod bírni. A méz pedig vitaminokkal és ásványi anyagokkal látja el a szervezetedet.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Zsírégető kávéízesítő

Fotó. Pixabay
Fotó. Pixabay

Hozzávalók:

  • ¾ csésze kókuszolaj
  • Egy teáskanál fahéj
  • Fél csésze méz
  • Egy teáskanál kakaópor

Így készítsd el:

Keverd össze a hozzávalókat, töltsd lezárható üvegbe, majd minden nap egy-két teáskanállal adj belőle a reggeli kávédhoz!