BIZARR

Szenzációs megoldás bugyiszél ellen, elképesztő ötlet

Bizarr reklámkampány borzolja a lakosságot, a nők pironkodnak, a férfiak a fejüket csóválják. Aki pedig vevő az ilyesmire, egy jót röhög az egészen. Pedig lehet, hogy nem kis dologról van szó. Párkapcsolatokat, házasságokat menthet meg a legújabb találmány...
címkék:
  • Szerző: jd

Rettentő bizarr, egyúttal hiánypótló bugyit dobott piacra egy fehérneműgyártó cég: azt állítják, hogy a forradalmi technológiával készült textil visszatartja a szellentés kellemetlen szagát.

Az alsóneműre igen pikáns reklámokkal hívták fel a figyelmet, egyetlen alszél-poént sem hagytak ki: sem a liftet, sem a takaró alatti alattomos gázokat. Való igaz, a szellentés egy természetes folyamat, és megoszlanak a vélemények, vajon mennyire egészséges odabent tartani az emésztéskor keletkező gázokat. Így ha nyíltan nem is vállalják fel az emberek, hogy ilyen fehérneműt vesznek, azért elég sokan kattintanak a megrendelésre. A reklámoknak még egy pikantériája van: hogy nagyobb hangsúlyt kaptak a női modellek, mint a férfiak.

A nők általában diszkrétebben szabadulnak meg a mérges gázoktól, mint a férfiak, bár az utcán, tömegközlekedésen mindkét nem ugyanolyan hátrányban van. A fehérneműgyártó cég mottója az, hogy most már lehet magabiztosan pukizni, akár nyilvános helyen is. És talán nem véletlen, hogy a nőket célozzák a reklámokkal. Hiszen nagyon sok férfiban él az a tévhit, hogy a nők egyáltalán nem pukiznak – így nagyobb nyomás alatt vannak, hogy  a természetes testi folyamataikat visszafogják. Nem véletlen, hogy rengeteg nőtől hallhatjuk: én nem, de a férjem igen. A szagvisszatartó bugyival viszont mostantól ők is elereszthetik magukat.

A fehérnemű hátsó része erősített, szénszálas szövetből készült; aki viselte már, azt írta, kényelmes, és amikor tesztelte, kiderült, hogy valóban nem engedi ki a szagokat. Természetesen férfialsót is árulnak ebből az anyagból – de tény, hogy a reklámokban a nők dominálnak.

címkék: