FITTFAZÉK

Se liszt, se prézli, se tojás, mégis csuda ropogós ez a rántott hús

A rán­tott húst szinte min­denki sze­reti, ám a rajta lévő panír di­é­tá­zók­nak egy­ál­ta­lán nem aján­lott, mivel hiz­lal. A meg­újult pa­nír­ban vi­szont nincs szén­hid­rát, bát­ran ehe­ted akár este is!
  • Szerző: ripost

Közkedvelt vasárnapi ebéd a rántott hús, amit mindenki imád. Sokan viszont kénytelenek lemondani kedvencünkről, mert diétáznak és nem kockáztatják meg a hizlaló panírt. Szerencsére nincs veszve az ügy, mutatunk hozzá egy szuper megoldást! A lisztet zabpehelyrecseréljük. Ez remek fehérjeforrás és egyúttal a tojást is pótolja - ugyanis az sem kell a megújult panírhoz. Így diétázók és cukorbetegek is fogyaszthatják, mivel nem emeli meg a cukorszintet. Ehhez jön majd a sovány joghurt vagy kefir, ami nagyon egészséges.  Meglátod, ebben az ízvilágban nagyon finom egészséges ebédet készíthetsz.

Fotó: 123RF
EZEKET OLVASTAD MÁR?

Hozzávalók

(4 fő részére)

  •   1 kg csirkemell
  •   1 doboz natúr joghurt
  •   15 dkg zabpehely
  •   10 dkg reszelt sajt
  •   2 -3 gerezd fokhagyma
  •   csipet só
  •   késhegynyi  bors

Így készítsd:

1. A megmosott, lecsöpögtetett csirkét vágd vékony szeletekre. Picit sózd meg és hagyd állni.

2. Közben kapcsold be a sütőt és melegítsd 200 fokra.

Eközben a címlapon

3. Az aprószemű zabpelyhet keverd a joghurtba, sózd meg és tegyél bele késhegynyi borsot illetve nyomd bele a fokhagymát. Néhány percig hagyd állni, majd a húst forgasd bele a joghurtos keverékbe.

4. A zabpehely morzsát keverd össze a reszelt sajttal, és forgasd bele a hússzeleteket, majd tedd egy sütőpapírral bélelt tepsibe. Tedd be a sütőbe és körülbelül 25 perc alatt elkészül.