INSIDER

Rossz hír ér­ke­zett a Te­le­kom előfi­ze­tő­i­nek, erre kell ké­szülni

Ide­ig­le­ne­sen szá­mos le­he­tő­ség­től bú­csút kell venni, de a mo­bil­szol­gál­tató meg­le­pe­tést is tar­to­gat.
  • Szerző: Ripost

A Magyar Telekom ügyfélszolgálatainak rendszerfejlesztése miatt február 16-án pénteken este tíztől várhatóan február 19-én hétfő éjfélig nem lesz elérhető a mobilszolgáltató telefonos és online önkiszolgáló felülete, továbbá a Telekom mobilalkalmazás sem, illetve az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket - közölte a Magyar Telekom az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a fejlesztés miatt február 16-án 00 órától 4 napon át korlátlan belföldi adatot ad a Telekom havidíjas lakossági és üzleti mobilinternet előfizetőinek. A lehetőség külön kérés nélkül, automatikusan rendelkezésére áll az ügyfeleknek, ez idő alatt a mobilinternet használat nem fogyasztja a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiséget.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Közölték, hogy átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására, szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre - kivéve a letiltást, ami elérhető lesz.

Zavartalanul működnek ugyanakkor bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások. A számla befizetése pedig banki átutalással vagy csekkbefizetéssel a postákon lehetséges.