TESTFACTOR

Napi 15 perc, és bom­ba­ala­kod lesz a stran­don! Íme a leg­jobb gya­kor­la­tok ott­honra

Káp­rá­za­tos vál­to­zá­so­kat ér­hetsz el a tes­te­den, ha be­ik­ta­tod nap­ja­idba ezt az edzést.

Még egyáltalán nincs késő ahhoz, hogy a nyaralásra bombaformád legyen. Olyan gyakorlatokat mutatunk, melyek a testedet szálkásítják, formássá teszik és szépen megmutatják tónusaidat. Bőröd feszesebbé válik, alakod látványosan alakul át. A teendőd mindössze annyi, hogy heti 5 alkalommal végezd el az alábbi gyakorlatokat, és 4 hét után már alig hiszel majd a szemednek!

EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Lábemelés fekvőtámasszal

Ereszkedj fekvőtámasz alaphelyzetbe, egyik lábad tarts a talajon, másik lábad pedig emeld magasra behajlítva, elforgatva csípődet is, mialatt elvégzel egy fekvőtámaszt. Mindkét irányba végezd el a gyakorlatot első héten 5-5 ismétléssel, majd hetente további 5-tel növelve az ismétlések számát. Karodat, hátadat, hasadat, popsidat és combodat is látványosan formálja.

2. Lábemelés kitörésből

Ez a gyakorlat a kitörés egy speciális verziója. Vedd fel a kitörésnél megszokott alapállást, elöl lévő lábad derékszögben hajlítsd be, hátsó lábad pedig feszesen kinyújtva emeld a levegőbe. Hátad tartsd egyenesen, hasfaladat pedig tartsd megfeszítve a feladat közben. Első héten mindkét oldalra 15-15 ismétlést végezz, majd hetente növeld az ismétlések számát 5-tel. Szép tónusossá teszi lábad és popsid, mialatt hátad és hasad is erősíti.

3. Hasprés csípőemeléssel

Ez a gyakorlat a hasad alsó és felső területét is szépen formázza, kockásítja. Feküdj hanyatt. Lábad hajlítva, derékszögben emeld meg, egyúttal csípőd is lendüljön a levegőbe, majd nyújtsd a lábad a talaj fölé anélkül, hogy letennéd a földre. Ismételd 1 percen át, majd a 2. héttől növelheted a feladat hosszát további 20-20 másodperccel.

Folytatjuk a további gyakorlatokkal is! LAPOZZ!