TESTFACTOR

Napi 10 perc és 6 hét alatt el­tű­nik a na­rancs­bőr! Itt a meg­ol­dás

Vál­toz­tatni sze­ret­nél a na­rancs­bő­rön? Ne okoz­zon fej­tö­rést! Min­den nap mo­zogj 10 per­cet, és a ki­tar­tá­sod meg­hozza gyü­möl­csét! Mu­ta­tunk hat gya­kor­la­tot, ami szebbé teszi a bőröd.

Miért alakul ki és mi a narancsbőr?

A bőr három rétegből áll. A felső hámréteg, alatta az irha, erekkel, idegekkel, verejték- és faggyúmirigyekkel átszőtt kötőszöveti rostokból áll, feladata a bőr rugalmassá tétele, táplálása. A legalsó réteg a bőralja, mely kötőszöveti rostokból és zsírsejtekből áll. A kötőszöveti rostok az évek folyamán gyengülnek, a fokozott zsírlerakódás miatt meglazulnak. A zsírsejtek összecsomósodnak, és a bőr felszínének narancshéj felszínéhez hasonló tapintása lesz. A "karfiolos fenék" a bőr alatti zsírsejtek bőrön megjelenő és látható kitüremkedése. A zsírtartalékok elsődleges raktára a felső comb, a csípő és a fenék, bár előfordulhat a mellen és a hason is.

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Fotó: 123RF

Fordíts különös figyelmet a mozgásra, csak napi 10 percre lesz szükséged. Most megmutatjuk azokat a gyakorlatokat, melyek segítenek a narancsbőreltüntetésében. Fantasztikus változáson megy keresztül a tested, ne add fel! Íme a 6 hetes kihívás.

1. Kitörés oldalra

Ismételd meg az oldalra kitörést mindkét oldalra 2 percen keresztül, saját tempódban. Figyelj oda, hogy a testsúlyodat úgy helyezd át, egyik oldalról a másikra, hogy közben a lábaidat ne egyenesítsd ki.

2. Guggolás széles terpeszben

Guggolásközben arra ügyelj, hogy a feneked ne told ki hátra, a térdek hajlításkor kifelé nézzenek, hátad legyen egyenes. Ismételd a hajlítást 2 percen keresztül.

3. Lábkörzés jobb lábbal

Feszítsd meg a feneked, így vezesd körbe a jobb lábad, elölről hátulra, majd vissza. Ezt a mozdulatot 1,5 percig végezd.