TESTFACTOR

Mondj bú­csút a lógó mel­lek­nek! Így fe­szül majd újra!

Elé­ge­det­len vagy a mel­led­del? Nem hi­szed, hogy egy jó gya­kor­lat vagy a házi sze­rek cso­dát te­het­nek? Pedig igen. Csu­pán két do­logra lesz szük­sé­ged, hogy a mel­led újra gyö­nyörű és fe­szes le­gyen.

Rengeteg nő elégedetlen a mellével. Ami a leginkább frusztrálttá teszi őket, hogy úgy gondolják, természetes úton nem lehet visszanyerni keblük eredeti formáját, tartását, és ebben nem segítenek a speciális gyakorlatok, a házi csodaszerek sem.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Jó hírünk van és eláruljuk a titkot, hogyan lehet a mell újra telt és kemény.

A keményítő gyakorlat

1. Feküdj a hátadra egy padon!

2. Fogj a kezedbe egy-egy 2 kilós súlyt.

3. Emeld fel a karodat egyenesen a mellkasod fölött, majd ereszd le oldalt, olyan messze, ahogy tudod. A testtartásod ekkor egy repülőre emlékeztessen.

4. Minden második napon 3-szor 10 sorozatot végezz belőle!

Eközben a címlapon

Ez a gyakorlat célzottan a mell alatti izmokat erősíti,a mellkas fölső részében és a felkar belső vonalában. 1 hónap múlva már érezhető és látható lesz a fejlődés.

Ha szorgalmasan folytatod az edzést, a változás egyre szembetűnőbb lesz.

A házi csodaszer

Ez nem más, mint az extra szűz olívaolaj.

1. Feküdj le háttal az ágyadra! Egy párnával emeld meg kissé a felső testedet annyira, mintha egy jó könyv olvasásába fognál!

2. Kissé olajozd be, majd dörzsöld össze a tenyeredet!

(Előbb-utóbb rátalálsz az ideális mennyiségre. Ha túl sokat vettél a kezedbe, itasd le egy törölközővel. De maradjon is rajta, mert az olajtól kapja vissza a mell bőre a rugalmasságát!)

3. Helyezd a bal tenyeredet a bal a jobb tenyeredet a jobb  melledre. Kis, körkörös mozdulatokkal masszírozd át a bőrt. 10 körzés elég lesz.

Naponta, de legalább hetente háromszor ismételd a gyakorlatot! Az eredményt látva, elégedett leszel.