FAZÉK

Me­g­újult a töl­tött pap­rika: fi­no­mabb és sok­kal egész­sé­ge­sebb lett!

Sokak ked­venc nyári ebédje ka­pott új ér­tel­me­zést. Pá­rat­la­nul za­ma­tos szósz teszi most még íz­le­te­sebbé ezt a könnyű, nyári fo­gást!

Lassan beindul a paradicsom- és  paprikaszezon. Úgy tűnik, 2016 az újítások éve, a reformlecsó után most itt egy fantasztikus leleményességgel módosított töltöttpaprika-recept! Lényege pedig nem más, mint a szénhidrátok kiszorítása ebből a népszerű ételből, hogy végre tökéletesen egészséges lehessen!

EZEKET OLVASTAD MÁR?
Nincs többé lisztes sűrítés és nincs elhízásveszély sem!

A töltött paprikának a lényege maradt meg: a tiszta, természetes ízek!  A húsba nem kell rizst keverni, a csodás paradicsomszósz rántás nélkül is krémesen sűrű, ráadásul megjelenik benne a zeller jótékony hatása is!

Hozzávalók:

3 db paprika 50 dkg darált sertéscomb 1 nagy üveg sűrített paradicsom (esetleg még hozzá 1/2 kg hámozott paradicsom, turmixolva) 3 gerezd fokhagyma 1 vöröshagyma, finomra vágva, lepirítva

1 alma 1 tojás 1 zellergumó

Így készítsd: 1. Keverd össze a töltelékhez a darált húst sóval, borssal, tojással és pirított vöröshagymával. Ha lágynak találod a masszát, 1-2 ek. útifűmaghéjat is tehetsz bele. A bekevert darált húst töltsd bele a kicsumázott paprikákba.

Eközben a címlapon

2. A szószhoz kb. 1 liter vizet vegyíts a paradicsommal.

3. Tedd bele a fokhagymát, a felkockázott zellert, és a húsgombócokat.

4. Az almát reszeld le, párold meg egy kicsit, majd só kíséretében add a paradicsomos szószhoz.

5. Miután minden megfőtt, a zellereket vedd ki és pürésítsd. Turmixolt állapotban keverd vissza a szószba, és már kész is!

TIPP:

Lestyánnal és kakukkfűvel is fűszerezheted, isteni lesz tőle!

(Forrás: Eszter Horváth, Facebook)