DIÉTA

Megőrül az internet az isteni, fogyókúrás pizzáért! Nincs benne liszt!

Nem kell lemondanod az egyik legfinomabb ételről, ha diétázol. Csak kicsit másképp kell elkészítened, mint szoktad. Liszt helyett jöhet a sajtmorzsa!
  • Szerző: FÁB

Azt tudjuk, hogy a sikeres fogyókúra egyik titka a szénhidrát csökkentése. Különösen a finomított lisztet és a cukrot fontos száműznöd az étrendedből. Csakhogy így rengeteg kedvencünk elkészítése szinte kivitelezhetetlennek tűnik, ez pedig igenis fájó pont egy diétázó életében. Jó hírünk van: ha ezt a pizzát kipróbálod, tökéletesen bele tudod illeszteni a fogyókúrás menübe, ráadásul jól variálható.

Hozzávalók:

  • 250 gramm krémsajt (teljes zsírtartalmú)

  • 2 tojás

  • fekete bors (lehetőleg frissen őrölt)

  • 1/4 csésze reszelt parmezán

  • fokhagyma por

Elkészítés:

  • melegítsd elő a sütőt 180 fokra

  • vajazd ki a tepsit

  • a krémsajtot, a tojást, a borsot és a fokhagyma port keverd össze

  • add a keverékhez a parmezánt, a masszát terítsd el egy kisebb tepsiben

  • süsd addig, amíg aranybarna nem lesz (nagyjából 17 perc)

  • vedd ki a sütőből és engedd 10 percig hűlni

A pizza tésztájaként szolgáló sült finomságot pakold meg azzal, amit szeretsz. Jó választás például paradicsomszósz, szalámi vagy sonkaszeletek, pepperoni és mozzarella. A feltét felpakolása után pedig tedd vissza az ételt a sütőbe további 10 percre.

Ha kipróbálod ezt a finomságot, akkor hamar rá fogsz szokni! Figyelj arra, hogy a feltétek se tartalmazzanak hozzáadott cukrot, és mindig hagyd hűlni kicsit a "tésztát", mielőtt rápakolod az aktuális kiegészítőket. A valódi tésztához képest arra számíts, hogy ez az étel kissé puhább lesz, viszont rendkívül ízletes, és ami óriási előny: mentes a liszttől, a diétagyilkos szénhidrátoktól!