DIÉTA

Már az ágy­ban is nas­sol­hatsz bűn­tu­dat nél­kül!

Rád tör az éhség es­tén­ként? Az egész­ség­te­len nas­sol­ni­va­ló­kat ke­rülni sze­ret­néd? Meg­mu­tat­juk a leg­egész­sé­ge­sebb na­si­kat, ami­ket az ágy­ban is ehetsz, és még hízni sem fogsz tőle!

Íme, a 8 legegészségesebb nassolnivaló, amit lefekvés előtt is ehetsz. Nem fogsz hízni tőle, sőt még az alvás is jobban megy majd.

1. Sovány sajtrudacskák

Elegendő zsírt és fehérjét viszel be a szervezetebe, hogy az megnyugodjon és tudj aludni. Így éjszaka nem fog korogni a gyomrod.Persze csak egy rudacskát egyél, ne egy egész dobozzal.

2. Kis tál gabonapehely

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Zsírszegény tejjel önts fel egy kis tál teljes kiőrlésű gabonapelyhet. Körülbelül 200 kalóriát tartalmaz, nem terheli meg a gyomrod, de mégis eltelít majd.

3. Zsírszegény görög joghurt

(Fotó: Thinkstock)
(Fotó: Thinkstock)

Kevés kalóriát tartalmaz és a joghurt segít, hogy megnyugodjon a gyomrod, így nem fogsz gyomorégésre ébredni éjszaka.

Segít helyreállítani a bélflórát is.

4. Két szelet pulykahús

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

A pulyka tele van alvást segítő vitaminnal. Ezért érezed egy kiadós evés után, hogy fáradt vagy. Két szelet alig tartalmaz 100 kalóriát, így könnyű lesz a szervezeted számára feldolgozni.

5.  Alma

Az almában rengeteg rost van, így kifejezetten egészséges, még este is. Vágd fel kis szeletekre, így többnek tűnik majd, és sokáig rágcsálhatod.

Eközben a címlapon

6. Zsírszegény csokipuding

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Egy adag nem tartalmaz 90 kalóriánál többet. Mennyei ízű, így enyhítheted az édesség utáni vágyad.

7. Répa

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Nagyon finom és tápláló. Tele van vitaminnal. Ha megsütöd egy kis olívaolajon tökéletes rágcsálnivaló.

8. Banán

Tökéletes választás estére. Megszünteti az éhségérzetet, kevesebb, mint 100 kalóriát tartalmaz. Plusz, nem kell takarítani a konyhában, hiszen semmilyen koszt nem csinál az elkészítése.