KEDVENC

Han­gu­la­tos ma­gyar ret­ró­val rek­lá­mozza kol­lek­ci­ó­ját a vi­lág­márka

A Gucci egy Ma­gyar­or­szá­gon ját­szódó rek­lám­mal nép­sze­rű­síti leg­újabb szem­üveg­kol­lek­ci­ó­ját. A ma­gyar fel­me­nők­kel bíró Petra Collins által ren­de­zett kisfilm­ben leg­alább 40 évet re­pü­lünk vissza az idő­ben...
  • Szerző: WM

A reklámfilmben a Gucci legújabb szemüveg-kollekcióját mutatják be hamisítatlan magyar retro környezetben. A bútorok tuti nyolcvanas évek, a tévéből Vitray Tamás hangja szól, a budapesti Gellért fürdőre pedig azonnal ráismer mindenki, aki egyszer is járt ott. A videóban egy fantasztikus álomvilág tárul elénk, amelyben egy kislány a nagymamája csodás szemüvegét felvéve egy szürreális világba csöppen.

EZEKET OLVASTAD MÁR?

Egyes információk szerint a rendezőnőt a Magyarországon élő rokonai inspirálták a film elkészítésében. A klipet már százezren nézték meg négy nap alatt a legnagyobb videómegosztó portálon.