TESTFACTOR

Magabiztos keményedés: Így lesz 50 fölött garantáltan több a szex

Amikor a férfi szervezetben már kevesebb a tesztoszteron, könnyen felszalad néhány kiló. Csakhogy ez a hormon nemcsak testzsírszázalékért, az izomtömegért és az aputestért felelős, hanem a szexuális vágyért is. Lássuk, mit tehet ebben a korban a jó szexét a férfi!
címkék:
  • Szerző: Ripost

Az 50-es éveik elején járó férfiak szervezetében mintegy 27 százalékkal csökken a tesztoszteron szintje. Ez már önmagában is egészségügyi kockázatokkal jár, amelyeket pedig tovább súlyosbítanak az életmódi tényezők, mint például a mozgáshiány, a stressz, és az egészségtelen táplálkozás. Ám ezeket a hátrányokat egy kis odafigyeléssel csökkenteni lehet. Az eredmény pedig biztosan jön: áramvonalas test és szexben gazdag, boldog éjszakák.

Miért fontos az egészséges életmód?

Ebben az életkorban sincs késő, hogy a tested olyan legyen, amilyennek mindig is szeretted volna. Az alvásod is javul, nem is beszélve a szexuális életedről. Megállíthatod az idősödéssel járó  izomtömeg-vesztést, miközben az étvágyad sem szabadul el. A stresszt is kordában tarthatod, ha egészségesen élsz, ezzel pedig véded a szíved egészségét, és a koncentrációs képességedet. Nem utolsó sorban pedig szárnyakat kap az önbizalmad. De vajon mit kell tenned ennek érdekében?

Az edzés és a pihenés egyensúlya

A mozgás komoly hatással van a hormonális egyensúlyodra és az általános jólétedre. Ám nem csak kemény edzésekre van szükség, hanem megfelelő regenerálódásra is. Nem utolsó sorban pedig elegendő, jó minőségű alvásra, hogy a hormonrendszered valóban egyensúlyban maradjon.

Nemcsak az étrend, az emésztés is fontos!

Az egészséges étrend alapvető fontosságú a hormonális, és persze az általános egészség szempontjából. Ám nem csak erre kell figyelni: a kutatók egyre több bizonyítékot találnak rá, hogy az emésztőrendszer baktériumainak egyensúlya elképesztő befolyással bír az öregedési folyamatokra, sőt, akár a lelki egészségre is. Vagyis nem csak az a lényeg, hogy eleget fogyassz az alapvető tápanyagokból, vitaminokból és ásványi anyagokból, hanem az is, hogy minél több emésztést javító ételt vegyél magadhoz. Különösen hasznos például a joghurt, vagy az olyan erjesztett ételek, mint a savanyú káposzta.

címkék: