MEDICINA

Le­ten­néd a ci­ga­ret­tát? Se­gí­tünk!

El­ha­tá­roz­tad, hogy le­szoksz a ci­gi­ről? A leg­jobb­kor tet­ted! Ugyanis a leg­újabb mód­szer­rel könnyebb, mint va­laha. Így 2016-ban egész­sé­ges le­hetsz, és sza­ba­don lé­le­gez­hetsz végre, cigi nél­kül!

Minden szilveszterkor megfogadsz valamit, amit aztán jó esetben január végéig be is tartasz? Ideje, hogy idén tényleg tegyél az egészségedért, ha az elhatározás megvan, akkor már csak véghez kell vinned! Hisz az egészség mégiscsak fontos tényező! Most nem lesz nehéz dolgod, hiszen ezekkel a tippekkel könnyen megszabadulhatsz a nikotintól bűzlő rudacskától.

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)
EZEKET OLVASTAD MÁR?

1. Változtass a berögzült szokásaidon!

Gondold át, hogy általában mikor van szükséged a cigire, és koncentrálj ezekre a rizikós időpontokra. Ha tudod, hogy mikor jön az olthatatlan vágy, akkor arra az időre tervezz valami más "programot".

Ha vacsora után kimennél az erkélyre és rágyújtanál, inkább mosogass el, és mire végzel, már nem fogod kívánni.
(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

Vagy rágcsálj zöldséget, hogy lefoglald a szád és a kezed, de egy pohár jéghideg víz is csodákra képes.

A meditáció is sokat segíthet a leszokásban. Ha nem hiszel az alternatív megoldásokban, akkor is adj egy esélyt ennek a módszernek. Keress egy szakembert, aki erre specializálódott, és szakszerű iránymutatást tud adni.

2. Ne csak egyetlen módszerrel próbálkozz! Kombinálj!

Ha biztosra akarsz menni, akkor ne vond meg magadtól egyik napról a másikra a nikotint. Törekedj a fokozatosságra. Használj nikotinpótló gyógyszereket vagy tapaszokat, amikkel lassan csökkentheted a napi adagot, míg végül teljesen elhagyhatod, és a szervezeted sem fogja kívánni.

(Fotó: Pinterest)
(Fotó: Pinterest)

3. Csatlakozz egy leszokást segítő csoporthoz!

Manapság már online is találhatsz olyan csoportokat, ahol a tagok hasonló cipőben járnak, mint te. Megoszthatjátok egymással tapasztalatitokat, és támogathatjátok egymást, ha esetleg elgyengülnétek.

Eközben a címlapon